Gå til innhold

Svindlet på finn.no - What to do?

Anbefalte innlegg

Fri i to dager? kort ferie hun skal på da ;)

har nå mottat 3 sms fra denne personen...

i den første spurte hun om jeg den personen som ringte tidligere.. bekreftet d.

i den andre.. Trenger din adresse for å få sendt den i morgen da. Betaler du på nettbank i kveld du da el? svar: skal prøve på d

fikk en til akkurat nå.. står som følger. Sender med headsett. har ordnet pakken pakken klar til sending. Jeg reiser på ferie i morgen,så hadde vært greit å fått ordnet dette i dag.

i en mail litt tidligere fikk jeg beskjed om att hun var på ferie :p så hun ikke kunne møte meg..

tror hun lurer meg også snart.heh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulig å få all relevant info sendt på pm/[email protected] ?

Altså info som ikke kan legges ut her!

TUSEN hjertelig takk for at dere hjelper til!

Hadde vært så evig bra å fakke denne svindleren!

Stå på! Jeg kjenner at jeg nå gir blanke i pengene, hovedsakelig kun at hun skal få en smell...

Lenke til kommentar
Fri i to dager? kort ferie hun skal på da wink.gif

har nå mottat 3 sms fra denne personen...

i den første spurte hun om jeg den personen som ringte tidligere.. bekreftet d.

i den andre.. Trenger din adresse for å få sendt den i morgen da. Betaler du på nettbank i kveld du da el? svar: skal prøve på d

fikk en til akkurat nå.. står som følger. Sender med headsett. har ordnet pakken pakken klar til sending. Jeg reiser på ferie i morgen,så hadde vært greit å fått ordnet dette i dag.

i en mail litt tidligere fikk jeg beskjed om att hun var på ferie tongue.gif så hun ikke kunne møte meg..

tror hun lurer meg også snart.heh

Det er nå du legger fram disse motstridende opplysningene og spør hva dette betyr.

Er unskyldningen for dårlig spør du om dette er et svindelforsøk.

Endret av perpyro
Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle prøve å dra det så langt som mulig...

Elsker cyberstalking, så her skal det følges med.

Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer.

Nei det er ikke vanlig. men det er vanlig å sende varen etter att den er betalt... etter avtale

Lenke til kommentar

Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer.

Nei det er ikke vanlig. men det er vanlig å sende varen etter att den er betalt... etter avtale

Joda, men da er det jo ganske lett å bli brent. Vurderte å kjøpe meg en kalkulator der, men ser det er ganske mange ymse erfaringer med hele opplegget. :hmm:

Lenke til kommentar

Joda, men da er det jo ganske lett å bli brent. Vurderte å kjøpe meg en kalkulator der, men ser det er ganske mange ymse erfaringer med hele opplegget. :hmm:

Hmmm skal tro om det er flere som har blitt lurt. Gjaldt dette en Iphone 8GB?

Lenke til kommentar
Les første post fra trådstarter :)

Har jo selvfølgelig gjort det da..... Spurte om dette gjaldt en 8GB tlf?Kan ikke se at det står noe om det der da.

Trykker du på linken vil du får svar :) Og ja, det er en Iphone 8GB.

Gøy å følge med her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...