marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fri i to dager? kort ferie hun skal på da har nå mottat 3 sms fra denne personen... i den første spurte hun om jeg den personen som ringte tidligere.. bekreftet d. i den andre.. Trenger din adresse for å få sendt den i morgen da. Betaler du på nettbank i kveld du da el? svar: skal prøve på d fikk en til akkurat nå.. står som følger. Sender med headsett. har ordnet pakken pakken klar til sending. Jeg reiser på ferie i morgen,så hadde vært greit å fått ordnet dette i dag. i en mail litt tidligere fikk jeg beskjed om att hun var på ferie så hun ikke kunne møte meg.. tror hun lurer meg også snart.heh Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 sendte henne en sms med att pengene var overført..+ en adresse som jeg mener ligger like i nærheten av dær hun bor Lenke til kommentar
Zorlee Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Er det mulig å få all relevant info sendt på pm/[email protected] ? Altså info som ikke kan legges ut her! TUSEN hjertelig takk for at dere hjelper til! Hadde vært så evig bra å fakke denne svindleren! Stå på! Jeg kjenner at jeg nå gir blanke i pengene, hovedsakelig kun at hun skal få en smell... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Fri i to dager? kort ferie hun skal på da wink.gif har nå mottat 3 sms fra denne personen... i den første spurte hun om jeg den personen som ringte tidligere.. bekreftet d. i den andre.. Trenger din adresse for å få sendt den i morgen da. Betaler du på nettbank i kveld du da el? svar: skal prøve på d fikk en til akkurat nå.. står som følger. Sender med headsett. har ordnet pakken pakken klar til sending. Jeg reiser på ferie i morgen,så hadde vært greit å fått ordnet dette i dag. i en mail litt tidligere fikk jeg beskjed om att hun var på ferie tongue.gif så hun ikke kunne møte meg.. tror hun lurer meg også snart.heh Det er nå du legger fram disse motstridende opplysningene og spør hva dette betyr. Er unskyldningen for dårlig spør du om dette er et svindelforsøk. Endret 20. juli 2009 av perpyro Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Elsker cyberstalking, så her skal det følges med. Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer. Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 tenkte jeg skulle prøve å dra det så langt som mulig... Elsker cyberstalking, så her skal det følges med. Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer. Nei det er ikke vanlig. men det er vanlig å sende varen etter att den er betalt... etter avtale Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Siden annonsen nå er fjernet fra finn.no, vet hun vel at hun er avslørt nå. Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kan ikke du trådstarter ringe å høre på nytt da? høre va hun har å si denne gangen? fikk akkurat svar att hun skulle sende meg pakken i morgen tili... gleder meg til min nye iphone kommer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Spennende lesning dette må bare følge med videre i tråden ^^ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hoho, eg har vore borti same opplegget sjølv. At folk er så kyniske er for min del vanskeleg å fatte. Historia mi. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer. Nei det er ikke vanlig. men det er vanlig å sende varen etter att den er betalt... etter avtale Joda, men da er det jo ganske lett å bli brent. Vurderte å kjøpe meg en kalkulator der, men ser det er ganske mange ymse erfaringer med hele opplegget. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Oppfordringer til vold er bare usaklig og har ingenting i tråden å gjøre. Et par innlegg er derfor slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lynetmcqueen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Men er det egentlig vanlig at folk på finn.no sender vare FØR de får penger? Har aldri handlet der selv, så jeg lurer. Nei det er ikke vanlig. men det er vanlig å sende varen etter att den er betalt... etter avtale Joda, men da er det jo ganske lett å bli brent. Vurderte å kjøpe meg en kalkulator der, men ser det er ganske mange ymse erfaringer med hele opplegget. Hmmm skal tro om det er flere som har blitt lurt. Gjaldt dette en Iphone 8GB? Lenke til kommentar
marama Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Les første post fra trådstarter Lenke til kommentar
Lynetmcqueen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Les første post fra trådstarter Har jo selvfølgelig gjort det da..... Spurte om dette gjaldt en 8GB tlf?Kan ikke se at det står noe om det der da. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så sinnsykt bra, håper hun får svi litt. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Les første post fra trådstarter Har jo selvfølgelig gjort det da..... Spurte om dette gjaldt en 8GB tlf?Kan ikke se at det står noe om det der da. Trykker du på linken vil du får svar Og ja, det er en Iphone 8GB. Gøy å følge med her! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Trykker du på linken vil du får svar Og ja, det er en Iphone 8GB. Har DU prøvd å klikke på linken? Lenke til kommentar
Lynetmcqueen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Trykker du på linken vil du får svar Og ja, det er en Iphone 8GB. Har DU prøvd å klikke på linken? Annonsen er jo borte da....skjønner? Tusen takk for svar var bare det jeg lurte på. Hehe om det var en 8 GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå