marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 å i følge trådstarter snakket han med en som het Trine..hehe Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 den adressen er vel kanskje litt troverdig... ettersom vaskemaskinen må hentes.. Hun har sikkert tatt den med på ferie. Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 den adressen er vel kanskje litt troverdig... ettersom vaskemaskinen må hentes.. Hun har sikkert tatt den med på ferie. hehehe.... skal sjekke saken... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Vel, telefonnummeret er et surfprat abo (til iPhone) og er registrert på June, født i 77 Edit: Og jobber i helse og sosial for en kommune. Høres ikke ut som en typisk svindler da Endret 20. juli 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Vil følge med her. Husk at svindlere ikke tar fem øre for å bruke navn og adresse til andre som har ordentlige annonser. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Som de fleste andre blir jeg nødt til å følge med her og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Som de fleste andre blir jeg nødt til å følge med her og. x2 Nå har hvertfall trådstarter lært til neste gang. Håper det kommer noe godt ut av dette og at vedkommende får en skikkelig smekk på hånda, svindleren altså. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er det ikke sånn at man kan betale via Finns betalingsgaranti for å unngå svindel? Leksa her må vel være at vi ALDRI skal forhåndsbetale til selgere på nett. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hmm ikke dårlig, dere har fått til mer enn det politiet hadde guddi ivertfall Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ser nå att begge annonsene er deaktivert av finn.no... Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 ringte å spurte om vaskemaskinen.. men den var desverre solgt men kan bekrefte med veldig stor sannynlighet att det var samme personen jeg snakket med både på iphone annonsen og vaskemaskinen. tok nemlig opp begge samtalene.. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 *Mine innlegg* Typisk at en slik "heksejakt" tråd stenges, men vi får håpe at mod'ene lar den stå slik at man kan få en følelse av rettferdighet her i verden hvis denne svindleren kan få sin belønning... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei! Delatagerne i tråden bes merke følgende *Ingen navn eller telefonnummer skal oppgis i denne tråden, ei heller til andre annonser man "mener" tilhører en svindler. Svindlere kan bruke andres navn og dere risikerer å bedrive lynsjemobb på en global arena mot uskyldige personer. Se for deg om du googler deg selv og finner påstander om at du er en svindler. Det er utallige tilfeller av uskyldige som blir hengt ut på Internett. Ta kontakt med Finn.no om du mener en annonse er svindel, ikke legg link til den ut her. *Det kan også skade etterforsking til politiet, da vedkommende med ett er obs på å være avslørt og dermed vil skjule sine spor. Diskuter det juridiske rundt hva man skal gjøre og hvordan saken ender opp. Dette er ingen heksejakt og vennligst unngå å bli del av en primitivt lynsjemobb. Reaksjon på moderering kan som alltid gjøres på pm. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Må følge med her.. Hater svindlere mer enn noe annet.. Håper ting ordner seg! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Enig med Dotten. Litt dumt aa grisebanke feil person. Lenke til kommentar
marama Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fikk mail fra "Nora" angående iphone Hei! Gir du meg beskjed på sms når du har fått overført pengene til meg? Husk å sende adr din! skal sende henne en sms med att pengene er overført... regner med att jeg får en tilbakemelding i morgen med att pengene ikke er kommet på konto.. da tror jeg att jeg sier att vet att hun bor i trondheim + adressen hennes... så jeg kommer dit med pengene. for jeg bor like i nærheten... eller noe sånt... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Begynn meldingen med: Hei June Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Og ifølge facebook har hun fri i 2 dager nå så hun er nok hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå