Gå til innhold

Svindlet på finn.no - What to do?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ringte å spurte om vaskemaskinen.. men den var desverre solgt ;)

men kan bekrefte med veldig stor sannynlighet att det var samme personen jeg snakket med både på iphone annonsen og vaskemaskinen.

tok nemlig opp begge samtalene..

Lenke til kommentar

Hei!

Delatagerne i tråden bes merke følgende

*Ingen navn eller telefonnummer skal oppgis i denne tråden, ei heller til andre annonser man "mener" tilhører en svindler. Svindlere kan bruke andres navn og dere risikerer å bedrive lynsjemobb på en global arena mot uskyldige personer. Se for deg om du googler deg selv og finner påstander om at du er en svindler. Det er utallige tilfeller av uskyldige som blir hengt ut på Internett. Ta kontakt med Finn.no om du mener en annonse er svindel, ikke legg link til den ut her.

*Det kan også skade etterforsking til politiet, da vedkommende med ett er obs på å være avslørt og dermed vil skjule sine spor.

Diskuter det juridiske rundt hva man skal gjøre og hvordan saken ender opp. Dette er ingen heksejakt og vennligst unngå å bli del av en primitivt lynsjemobb.

Reaksjon på moderering kan som alltid gjøres på pm. :)

Lenke til kommentar

Fikk mail fra "Nora" angående iphone

Hei! Gir du meg beskjed på sms når du har fått overført pengene til meg? Husk å sende adr din!

skal sende henne en sms med att pengene er overført...

regner med att jeg får en tilbakemelding i morgen med att pengene ikke er kommet på konto..

da tror jeg att jeg sier att vet att hun bor i trondheim + adressen hennes... så jeg kommer dit med pengene. for jeg bor like i nærheten... eller noe sånt...

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...