BonoU2 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg gikk VG2 Studiespesialiserende i forrige skoleår, og vil selvfølgelig fortsette der også i neste skoleår. Jeg fikk høre at skolen søkte automatisk for meg for ny plass til neste år, så derfor sjekket jeg aldri innom Vigo.no. Men nå får jeg høre av mange at de har fått sms om at de har blitt tilbudt skoleplass der neste år nå, men jeg har ikke fått noenting! Så jeg forsøker nå å gå inn på vigo.no for første gang siden slutten av VG1, men jeg har selvfølgelig glemt både brukernavn og passord! Så nå har jeg en smule småpanikk her, for hva i huleste skal jeg gjøre hvis skola ikke søkte for meg allikevel, og jeg dermed er helt uten skoleplass?! Hjelp!! PS: Karakterene mine er mer enn gode nok, så det skal ikke stå på det. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du kan forsøke å ringe til inntakskontoret, eller eventuelt direkte til skolen din. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Skal prøve å ringe inntakskontoret i morgen. Men allikevel må jeg lure; hva i huleste er det som har skjedd?! Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vel, det er jo vanlig at man søker selv, så om jeg må tippe må det være at skolen faktisk ikke har søkt for deg. Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Vi fikk også beskjed om at skolen automatisk fiksa førsteønsket vårt, men at vi selv måtte gå inn og bekrefte. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Hehe, det viser seg at jeg får brev, ikke sms Så alt ordnar seg! Lenke til kommentar
Luna91 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Søker skolen for deg? Rart. Vi må søke selv. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Vi er sikra plass til tredje klasse her hvertfall. Fikk brukernavn og passord på SMS fra vigo og en melding om at man måtte gå inn nå, at jeg var tilbudt plass. Enkelt og greit opplegg. : ) bra det løste seg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå