hard Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Når jeg skal lagre ett dokument i word fryser lagre som dialogen. Jeg får ikke lagre noe. Hjelp!! Jeg har Windows vista sp2. Har ikke alltid hatt problem men har hatt det før sp2. Endret 13. juli 2009 av hard Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kan være en oppdatering som lager kluss. Prøv å kjøre (hvis du har) følgende oppdateringer: HP Software Update Nyere Nvidia skjermdriver http://support.microsoft.com/?kbid=918165 Eller du kan prøve å kjøre reparasjon fra MS Office. Office 2003 1. På Hjelp-menyen i et tilfeldig Office-program klikker du Finn og reparer. 2. Klikk Start. Office 2007: 1. Klikk Microsoft Office-knapp, og klikk Alternativer for Word/Excel etc. 2. Klikk Ressurser. 3. Klikk Diagnose, klikk Fortsett, og klikk deretter Start diagnose. Lenke til kommentar
hard Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Takk for svar! Jeg har funnet ut at jeg har den nvidia driveren. Jeg har Nvidia Geforce Go 7300. Og driveren 179. 48 som jeg har innstallert fra nvidia.com. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan kjøre den. Lenke til kommentar
Jebe Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det skal vanligvis bare være å kjøre programmet som du har lastet ned så kjøres installasjonen automatisk. Her er en grei oversikt over de siste driverne til enhver tid: http://filehippo.com/search?q=nvidia Det er ikke alltid du får installert drivere som dette på de bærbare. Da må du inn på hjemmesiden til PC-leverandøren og laste ned en godkjent driver derfra. På HP-maskiner skal den vanligvis komme inn når du kjører 'HP Oppdatering'. Lenke til kommentar
hard Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Nå har jeg innstallert en driver som i følge toshiba skal stemme, men jeg har fortsatt samme problem. Må jeg kanskje avinstallere driveren som jeg innstallerte først fra nvidia.com? Kan noen værsåsnill gi ett svar? For jeg må få det til og virke og jeg holder det ikke ut Endret 3. august 2009 av hard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå