powersound Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei!! Lurer på om hammerlakk setter seg på alun eller om den flasser av så fort man er borti den? Har ikke mulighet til pulverlakkering før om noen uker og har ikke lyst å vente så lenge med å starte bygget. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror det kommer til å sitte ganske bra hvis du pusser overflaten med grovt sandpapir først, og fjerner skitt og fett. Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Tror det kommer til å sitte ganske bra hvis du pusser overflaten med grovt sandpapir først, og fjerner skitt og fett. Det jeg tenkte på også... er jo ikke alle flater som blir like lett og pusse eller lakke. men vi får de:D Da skal jeg begynne å pusse ikveld om jeg får tid. Lenke til kommentar
Ashaman Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Men husk att hammerlakk ikke tørker på 3-4 uker minst! Vil fortsatt vere litt "kleblig" fram til da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå