jaycutler Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei ble "lurt" av en elkjøp selger til å kjøpe meg en LG PQ3000 plasmaskjerm til 8000,-, ser at andre elkjøp butikker selger den til 7000,-....men men shit happends... Er absolutt ingen fan av plasma grunnet min frykt for innbrenning i skjermen, men ble nå overtalt for det.(jeg er et svakt menneske ) Det jeg lurer på er, går det bra å koble til pc for å se på film på den og surfe litt på nettet? Og å koble til wiien går det bra? eller er anbefaling ifra dere å bytte til LCD? Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 dersom andre elkjøp butikker selger den til lavere pris, mener jeg at elkjøp har prisgaranti, dvs at du får mellomlegget tilbake innen 30 dager. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) artig at PS3000 blir solgt for 8500 og den er "full hd" anyway, innbrenning er ikke noe problem. Kjør den bare litt forsiktig de 200 første timene. Endret 13. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det skal litt til å brenne en plasma i disse dager... Retention eller middlertidige innbrenninger vil du nok se litt til, men disse forsvinner fort av seg selv. Tv-en har en funksjon som heter Orbiter og denne bør du sette på... Hvis du skal være på den sikre siden så ikke kjør kontrasten til mer en ca halvparten de første 200 timene du bruker skjermen. Når det gjelder spilling og bruk av PC så er ikke dette noe stort problem. Bare ikke surf eller spill i mange timer av gangen. Forøvrig er det en del spill hvor du kan fjerne eller gjøre HUD mer gjennomsiktig. Med slike spill er det bare å tilpasse så kan holde på lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå