marjusen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heisann. Er det mulig å få kjøpt M&M uten nøtter i norge? Har lett over alt, men finner det ingen steder. Kjøper allitd når jeg er utenlands da, i taxfree osv. Burde da være mulig å få tak i Norge også?? På nettbutikk el.l ?? Prøvd å google litt også, men lite å finne:( Takker for tips! Marius Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Om du er villig til å strekke deg litt lenger er det mulig det er en av disse du leter etter? http://stores.shop.ebay.com/LooneyStuff-Foods Jeg husker å ha vært innom en norsk nettbutikk for mat og slikt en gang, men har ikke sjanse til å huske navn eller URL. Ikke er det sikkert de har M&M heller. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 litt drøyt å betale rundt 300 kroner for to poser;) hehe..var 100 kroner i frakt og 200 kroner for to poser:) Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bor du i nærheten av svenskegrensen så lønner det seg å kjøpe dem der. Jeg tror jeg ga rundt 30-40 kroner for 430G sist jeg var i Sverige, kjøpte to stk. faktisk. Himla godt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 litt drøyt å betale rundt 300 kroner for to poser;) hehe..var 100 kroner i frakt og 200 kroner for to poser:) Du har ikke misforstått litt nå? Det koster ca. 225 kr inkludert frakt for 24 poser, totalt 1,1 kg. Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Mener å ha sett små pakker med M&M på Ultra sammen med annen amerikansk godis ( starburst, skittles etc. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå