Bolson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Godt sagt Theo343. Personlig ville nok for fine biler diskreditert selskapet. Vi vet jo alle hvem som egentlig betaler de. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Takk. Linpro er forøvrig en flott og kunnskapsrik gjeng mennesker jeg håper å få jobbe mer med. Nå har jeg ikke hatt gleden av å ha vært på kurs eller hatt noe samarbeid etter det svenske oppkjøpet, men jeg håper ikke oppkjøpet har påvirket dem i noen dårlig grad. Endret 4. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Neida, de kjører sikkert sykkel til jobb eller til nøds en Prius, spiser organisk mat og går ned t-skjorter fra ThinkGeek :!: Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Huff så uintelligent tilsynelatende intelligente mennesker kan virke? Eller kanskje jeg tar feil på den siste biten. Endret 4. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Så sant som det er sagt. Ellers så kjenner jeg ikke "gutta" i Linpro, men etter svært mange års relasjoner med tilsvarende type selskaper rundt omkring i verden er min oppfatning at "Open Source" selskapene tiltrekker seg personer med høy sosial intelligens, samfunnsbevissthet, store kunnskaper og herlig kombinasjon av fritidssysler. Nå er de som jobber i mer closed source selskaper ikke bare strebere etc (mye fine folk der også), men det ser ut som at det at man så bevist jobber i en setting med delingskultur gjør noe med holdninger overfor andre. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Delingskultur er viktig og ofte er det manglen på dette som stadig vekk bremser prosjekter og kompetanseutvikling i bedrifter. Selv deler jeg mye mer enn jeg får i "closed source" markedet, det blir nok en slutt på dette nå. Endret 5. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Huff så uintelligent tilsynelatende intelligente mennesker kan virke? Eller kanskje jeg tar feil på den siste biten. Mye streotyper der skal jeg si deg... Samme ulla som dem som tror de skal "redde verden" ved å kjøre Prius og spise organisk mat. Og ikke minst føle seg bedre en andre ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Tror du folk kjører Prius og evt. spiser organisk mat fordi de skal mene det vil redde verden? :!: Det er nok andre årsaker til at de velger Prius vs en 2-3 ganger så dyr bensinslukende SUV. Endret 5. august 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå