Nosk Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei, Jeg logget inn i dag på vigo.no og fant ut at jeg hadde fått ''Ukvalifisert'' som status på alle de 3 valgene mine som jeg hadde søkt på VG2. Dette betyr vel at jeg er uten skoleplass, er det mulig? Eller er det slik at man skal komme inn på et av valgene sine? Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Man skal ha krav på skoleplass siste gang jeg sjekket. Så lenge det ikke har gått over 3 år. Endret 13. juli 2009 av Huskarl Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Forsøk å ringe til inntakskontoret? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har du ungdomsrett? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ring til inntakskontoret - fikk samme beskjed på flyfag, ringte - og det ordnet seg. Når en blir sett som ukvalifisert er det (som jeg vet) pga enten stryk i en del fag eller feil på ungdomsretten. Lenke til kommentar
Nosk Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Har du ungdomsrett? Er 18 år og har ikke brukt opp 3 år av VG opplæringen min, men fortsatt har jeg ikke fått skoleplass til neste år på de 3 linjene jeg søkte på. Skal prøve å ringe inntakskontoret etterhvert, men er det noen som vet noe mer om dette? Takk for alle svarene forresten! Ring til inntakskontoret - fikk samme beskjed på flyfag, ringte - og det ordnet seg. Når en blir sett som ukvalifisert er det (som jeg vet) pga enten stryk i en del fag eller feil på ungdomsretten. OK, tusen takk! Endret 13. juli 2009 av Nosk Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Leste tråden til Quote og han hadde samme problemet og når han ringte så sa de det var noe feil bare og så fiksa de det, samma gjelder ditt tilfelle i guess So make the call xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå