Kenneth Solfjeld Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bestilte noen filtere fra Robert White for 1 uke siden. Varene er betalt, og siste respons fra RW er "The order has been dispatched" Noe som betyr at varene er sendt. Jeg har ikke mottat noe trackingnummer, noe jeg synes er ganske uvanlig. Pleier varene å bli liggende lenge på toll i Norge? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er ferieavvikling, så kan nok bli liggende en stund i tollen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 KOmmer helt an på hvordan det sendes. Det er butikker i UK hvor forsendelser tar 3 dager, og det er de der det tar opptil 3 uker. Om pakken er over 200-kr grensen vil det ta lenger tid Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Det tok nøyaktig 8 dager fra Robert White til meg! Lenke til kommentar
Eugene Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Glem alle andre svarer, han har sikkert sendt som "small packet", dette har endret i det siste og ta mellom to og tre uker... Neste gang bare kjøp hos meg sender alt fra Norge innen 1 dag ;-) Endret 21. juli 2009 av Eugene Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Jada, mye fint der Eugene. Men i dette tilfellet, så hadde du uansett ikke det jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå