TRiGGr Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg sitter å prøver å konfigurere en trådløs router. Gigabyte AirCruiser MIMO N 300Mbps N-300 Wireless Router Jeg har koblet meg opp mot den og sittet å prøve å konfigurere det trådløse. Men når jeg skrudde på det trådløse kortet så fikk jeg blue screen. Så startet jeg pcen opp igjen og tokk ut strømmen på routeren, da gikk det fint. Så startet jeg routeren igjen så fikk jeg bluescreen. Han jeg prøver å fikse dette for har opplevd dette før når han prøvde å konfigurere dette selv. All hjelp hjelper Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hva med å oppdatere driveren til det trådløse kortet? Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Tenkte på det men han sier at han sitter på trådløse nettverk hele tia ellers. Og at det bare skjer med denne routeren her. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Routeren kan ikke forårsake en blåskjerm, det er kun drivere (evt et annet problem i kjernen) som kan forårsake blåskjermer. Det mest logiske er derfor at det er driveren til nettverkskortet. Selv om routeren er aldri så feilkonfigurert skal trådløskortet kunne kompensere for dette. Endret 13. juli 2009 av fenderebest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå