fnky Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Heisann, eg lurte på om det er noen bedrifter rundtom i bergen som har lyst på ein IKT lærling Endret 21. juni 2012 av fnky Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heisann, eg lurte på om det er noen bedrifter rundtom i bergen som har lyst på ein IKT lærling søknad? Kontakt: Tlf: 41243041 E-Post: [email protected] Hei. Vi har snakket om å ta inn en lærling. Når er det læreperioden starter? Dette er hos en av de største arbeidsgiverene i Bergen. Jeg må vel sikkert fylle ut en del papirer før vi kan la folk søke. Lenke til kommentar
fnky Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Heisann, eg lurte på om det er noen bedrifter rundtom i bergen som har lyst på ein IKT lærling søknad? Kontakt: Tlf: 41243041 E-Post: [email protected] Hei. Vi har snakket om å ta inn en lærling. Når er det læreperioden starter? Dette er hos en av de største arbeidsgiverene i Bergen. Jeg må vel sikkert fylle ut en del papirer før vi kan la folk søke. Læreperioden for meg starter snarest mulig eller etter bedriften sine ønsker. Lenke til kommentar
fnky Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Viss det er flere bedrifter rundt Bergen som trenger en IKT- lærling så er det bare og ta kontakt Endret 22. juli 2009 av tordibordy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå