screenman Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei, jeg resetet min bærbar pc igår og gjorde den da om til Windows Vista og det som er problemet nå er at jeg ikke vet hvordan jeg kobler til det trådløse internettet. Noen som kan hjelpe meg? Hvordan kobler jeg meg til det trådløse internettet? Hvordan får jeg den listen over trådløse nettverk som er innen rekkevidde? Takker for alle svar? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Du trykker på dette ikonet (eller lignende) nede i høyre hjørne i skjermbildet, oppgavelinja. Der står det koble til trådløst Internett. Hvis du ikke skjønte så mye av hva jeg mente kan du lese her Natrich Endret 13. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Du trykker på dette ikonet (eller lignende) nede i høyre hjørne i skjermbildet, oppgavelinja. Der står det koble til trådløst Internett. Hvis du ikke skjønte så mye av hva jeg mente kan du lese her Natrich ok, skjønte det...men når jeg går inn på trådløs nettverk så viser ingen trådløs nettverk der...hvorfor gjør den ikke det? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har du slått på mottakeren til nettverket på pcen? Hvilken bærbar er det snakk om? Modell/Fabrikant. Natrich Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Har du slått på mottakeren til nettverket på pcen? Hvilken bærbar er det snakk om? Modell/Fabrikant. Natrich pcen jeg har er denne: http://www.idg.no/multimedia/archive/00023...Espr_23443d.jpg Og jeg tror mottakeren til nettverket på pcen er på men visst den ikke er på hvordan tar jeg den da på? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Pleier å være en knapp ved tastaturet med en liten antenne på. Pleier å være en knapp ved tastaturet med en liten antenne på. Natrich Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Pleier å være en knapp ved tastaturet med en liten antenne på. Pleier å være en knapp ved tastaturet med en liten antenne på. Natrich ok, men jeg har ikke sett noen knapp der før...hvor på tastaturet? ved siden? under? over? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Plasert på forskjellige plasser alt etter merke og eller modell. Min Lenovo ThinkPad har en fysisk bryter forran på venstre side, i tillegg til et programm som starter om jeg trykker Fn + F5. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Plasert på forskjellige plasser alt etter merke og eller modell. Min Lenovo ThinkPad har en fysisk bryter forran på venstre side, i tillegg til et programm som starter om jeg trykker Fn + F5. ok Lenke til kommentar
troari Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Her er en av Siemens sine netbook Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Her er en av Siemens sine netbook ok Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har nå sjekket det og den er på. Men jeg får forsatt ikke inn noe trådløs internett....hva er grunnen til det? Nå jeg går inn på noe (hugser ikke hva det heter) men jeg gikk inn slik at jeg fikk grunnen til at det ikke virker og der stod det: Det er ikke installert eller konfiguert et nettverkskort for denne pcen. Hva betyr det? Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har du driver til nettverkskortet? Lenke til kommentar
screenman Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Har du driver til nettverkskortet? Driver? hva er det? Trådløs internett funket ivertfall utmerket før jeg oppgraderte pcen til windows vista Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Har du driver til nettverkskortet? Driver? hva er det? Trådløs internett funket ivertfall utmerket før jeg oppgraderte pcen til windows vista Driver er det som får ting til å funke, kort fortalt. Det er ryggeraden i programmet. Hvilket modell er nettverkskortet ? står muligens under pcen. Hvis det ikke står der så kan du laste ned SIV.exe (direkte link)og sjekke der. Lenke til kommentar
screenman Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Har du driver til nettverkskortet? Driver? hva er det? Trådløs internett funket ivertfall utmerket før jeg oppgraderte pcen til windows vista Driver er det som får ting til å funke, kort fortalt. Det er ryggeraden i programmet. Hvilket modell er nettverkskortet ? står muligens under pcen. Hvis det ikke står der så kan du laste ned SIV.exe (direkte link)og sjekke der. tror ikke det står under pcen men på model under pcen stod det esprimo men det er vel pc modellen tror jeg. Og jeg forstod ikke helt det programmet ditt også tror jeg ikke det kan hjelpe meg for det er ikke den pcen jeg ikke får inn trådløs internett jeg bruker nå men en stasjonær pc. Lenke til kommentar
moskito Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Har du driver til nettverkskortet? Driver? hva er det? Trådløs internett funket ivertfall utmerket før jeg oppgraderte pcen til windows vista Driver er det som får ting til å funke, kort fortalt. Det er ryggeraden i programmet. Hvilket modell er nettverkskortet ? står muligens under pcen. Hvis det ikke står der så kan du laste ned SIV.exe (direkte link)og sjekke der. Og jeg forstod ikke helt det programmet ditt også tror jeg ikke det kan hjelpe meg for det er ikke den pcen jeg ikke får inn trådløs internett jeg bruker nå men en stasjonær pc. En ting jeg gjorde med min acer var at jeg gikk på google og søkte på driver til acer . Eller nettverks driver til acer aspire. Her må du da bytte ut acer med din pc sitt navn. Prøv det Prøv det, det virket for meg ihvertfall...... Endret 16. juli 2009 av moskito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå