Galiano :) Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei folkens! Jeg drar på ferie til England på fredag, og lurte på om noen vet om noen databutikker i London, eventuelt en nettbutikk som er billig, som kan sende oppkrav til en postadresse der? Jeg har tenkt til å kjøpe dette hovedkortet, og ettersom det ikke selges i Norge, tenkte jeg å prøve å få tak i det der borte. Om noen vet om en side tilsvarende prisguide.no, så hadde det også vært kjempefint! Christian Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hei folkens! Jeg drar på ferie til England på fredag, og lurte på om noen vet om noen databutikker i London, eventuelt en nettbutikk som er billig, som kan sende oppkrav til en postadresse der? Jeg har tenkt til å kjøpe dette hovedkortet, og ettersom det ikke selges i Norge, tenkte jeg å prøve å få tak i det der borte. Om noen vet om en side tilsvarende prisguide.no, så hadde det også vært kjempefint! Christian Det eneste jeg kan hjelpe deg med i farta er at det er noen butikker som selger forbrukerelektronikk i Tottenham Court Road. Dit kommer du deg ved å hoppe av på undergrunnsstasjonen med samme navn. Du kommer deg dit ved å kjøre Northern eller Central Line. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Var i London for noen år siden, prøvde å sporre opp noen sikkelige hardware butikker der, men fant ingen som lå i sentrum. Prøvde med i Tottenham Court road, men ble ikke imponert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det er som i norge, fokuset hos butikkene ligger i nettbutikker. Endret 14. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå