tormoddf Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Uncharted 2 i september og Singstar: Michael Jackson. Les mer Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ingen overraskelser egentlig... Evan Wells fra ND har allerede sagt at Uncharted 2 er ferdig og at det er bare vanskelighetsgradene i spillet som trenger tuning. Ellers er det jo en del som har tippet på at et Michael Jackson spill i noe a.la. SingStar stil ville bli annonsert før eller senere. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Beste nyheten i dag! Singstar Michael Jackson har jeg alltid drømt om! Håper det blir alle sangene hans, både fra Jackson 5 og som solo artist. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg begynner å bli lei alt oppstyret rundt Michael Jackson nå. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ratchet&Clank, GT5, Fallout DLC og Uncharted2, alle fra september og frem mot jul. Hihi =) Sammen med Tekken6 blir tydeligvis dette et godt spill-halvår. Gjensyn med Lombaxen er vel det jeg gleder meg mest til. Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg begynner å bli lei alt oppstyret rundt Michael Jackson nå. La oss tenke litt nå. Michael Jackson er en SingStar, han har laget MANGE sanger som har blitt til MANGE hits. Han gir ut sanger via Epic som er eid av Sony, og Sony eier London Studio som lager SingStar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg