Pysj Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nå selger Sony Ericsson også programmer i sin mobile nettbutikk. Les mer Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Når eg går inn på den adressa som står i artikkelen med min SE W810 får eg berre ei feilmelding med noko om at eg enten har slått av javascript eller manglar flashplayer. Då er spørsmålet om det finst ei eiga wap-adresse som hindrar ein i å komme inn på www-versjonen, eller er det berre slik at telefonen min rett og slett er for gammal for SE? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Forstår ikke hvorfor dere ikke linker til nettsiden Amobil!? Når man omtaler en nettbutikk, hadde det vært greit å gi meg en url også... (ja, jeg er lat, og foretrekker å slippe unna slitsom googling ) playnow-arena.com Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Forstår ikke hvorfor dere ikke linker til nettsiden Amobil!? Når man omtaler en nettbutikk, hadde det vært greit å gi meg en url også... (ja, jeg er lat, og foretrekker å slippe unna slitsom googling ) playnow-arena.com Adressen står da i artikkelteksten? Riktignok ikke markert som link, men det kan jeg alltids legge til. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Når eg går inn på den adressa som står i artikkelen med min SE W810 får eg berre ei feilmelding med noko om at eg enten har slått av javascript eller manglar flashplayer. Då er spørsmålet om det finst ei eiga wap-adresse som hindrar ein i å komme inn på www-versjonen, eller er det berre slik at telefonen min rett og slett er for gammal for SE? Leste for litt siden at det var 38 modeller som hadde støtte for PlayNow Arean, og jeg tror ikke W810 var en av dem. Finner desverre ingen oversikt over hvilke modeller det er. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Eg kan ikkje skjøne kva som er så vanskeleg med å lage ein wap-versjon av nettbutikken, og som er støtta av alle SE-mobilar. Eg har aldri hatt nevneverdige problem med musikkbutikken til Telenor, så det kan vel ikkje vere så vanskeleg. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 .. jeg forstår ikke at folk fremdeles ønsker å bruke wap-sider, når man får fullverdige browsere for samtlige mobiltelefoner .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg