Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei Skriver hit, for å få en annen synsvinkel på forholdet mitt. Har ingen å snakke med, så vil gjerne ha deres meninger. Jeg har vært sammen med min første dame i snart et år. vi har bodd halve forholdet sammen, og det gikk fint. Vi har vært fra hverandre noen måneder pga jobb. vi skal flytte sammen igjen, men avstandsforhold er det værste jeg har vært borti. Jeg har et eget liv, og er sammen med venner og er med på ting. alikevell klarer jeg ikke å la være å savne henne og være deprimert i hverdagen. Vi snakker eller sender meldinger hver dag, men ofte får jeg ikke svar og mindre fine meldinger, bare sånne sympati meldinger og snakker sammen for min skyld. Hun synes det blir for intenst og masete, selv om vi har avstandsforhold og ikke sett hverandre på lenge. Jeg kan aldri få nok av henne og blir alltid glad over en melding fra henne. Hun satt veldig pris på at jeg tok godt vare på henne, gjør det meste for henne, siden hun har ikke alltid hatt det like lett. Hun sa at hun føler seg trygg sammen med meg og det var det viktigste for henne i et forhold, det sa hun før ihvertfall. Nå sier hun at hun ikke savner meg og bryr seg ikke, fordi hun ikke får tid til å savne meg, og vil derfor ikke ha kontakt på noen dager, alltså en pause som sa hun, men hun elsker meg fortsatt og vil fortsatt at jeg skal flytte inn, men trenger litt ro. Vi fikk snakket mye etter dette, og jeg gir henne det roen hun trenger. Men skjønner ikke hvorfor det er sånn, mener selv at jeg ikke maser for mye. Åssen kan damer bli lei av det, er jeg en tøffel bare fordi jeg er grei og forventer samme respekt og at hun viser at hun bryr seg tilbake? Hvordan kan man bli lei det? skal jeg gå å lage spenning, for at det ikke hun skal gå lei. skal ikke være sånn i et forhold, om du spør meg. Etter hver krangel, gjør vi opp og har det bra, men dette trapper ned og hun glemmer allt vi har kranglet om, så er det på'n igjen. Fordi jeg synes hun ikke bryr seg og allt er viktigere enn meg. Jeg har sagt til henne at jeg fortjener bedre, men får høre at jeg er hysterisk. Hun har tenkt på det å slå opp, det har jeg også, men vi elsker hverandre for høyt, og vil se hvordan det går, når vi er sammen igjen. Dette går veldig utover meg, og får så mye problemmer med selvtilliten min. Er lei av å føle at jeg ikke blir satt pris på, og at jeg ikke er bra nok for henne, men når vi har det bra sammen, så er det som å være i himmelen. Noen som har troen på et slikt forhold? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Om hun får nok av deg i et avstandsforhold, så tror jeg hun vil få mer enn nok når dere flytter sammen. Altså tror jeg hun blir lei, når dere skal bo sammen igjen. Siden hun tydeligvis ikke tenker eller bryr seg så mye om deg nå. Greit nok at hun sier at hun er glad i deg, men om hun ikke er interessert og synes det er masete med avstandsforhold, så ser det ikke lyst ut. Kanskje det vil bli bedre å bo sammen, men jeg vet ikke om jeg hadde vært interessert i å være sammen med noen som ikke brydde seg noe særlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Om hun får nok av deg i et avstandsforhold, så tror jeg hun vil få mer enn nok når dere flytter sammen. Altså tror jeg hun blir lei, når dere skal bo sammen igjen. Siden hun tydeligvis ikke tenker eller bryr seg så mye om deg nå. Greit nok at hun sier at hun er glad i deg, men om hun ikke er interessert og synes det er masete med avstandsforhold, så ser det ikke lyst ut. Kanskje det vil bli bedre å bo sammen, men jeg vet ikke om jeg hadde vært interessert i å være sammen med noen som ikke brydde seg noe særlig. Vi er veldig forskjellige personer, når det gjelder synet på et forhold. Hadde samme problemmer, når vi bodde sammen, men i mye mindre grad. Hvis hun bryr seg og føler det samme for meg, så har jeg også vanskeligheter med å se hvorfor det skal være sånn. Etter hver krangel så sier hun at jeg er allt for henne osv. Hun synes jeg tar meg lett nær av ting også, og det kan jeg gjøre, men mye som har skjedd som alle ville ha reagert på. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ok, la meg se om jeg forstod det riktig. Om hun sier at hun liker deg, viser at hun liker deg, og alt egentlig er bra. Da tviler du på henne, og tror det må være noe galt? Når hun ikke svarer deg, sier at hun ikke bryr seg osv. så er det heller ikke greit. Så dere kommer aldri til en punkt hvor dere er på lik linje, og begge er fornøyde med hverandre. Ser du for deg at dette skal stoppe når dere bor sammen igjen. For hvis det skal fortsette ser jeg ikke mye vits i at dere er sammen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ok, la meg se om jeg forstod det riktig. Om hun sier at hun liker deg, viser at hun liker deg, og alt egentlig er bra. Da tviler du på henne, og tror det må være noe galt? Når hun ikke svarer deg, sier at hun ikke bryr seg osv. så er det heller ikke greit. Så dere kommer aldri til en punkt hvor dere er på lik linje, og begge er fornøyde med hverandre. Ser du for deg at dette skal stoppe når dere bor sammen igjen. For hvis det skal fortsette ser jeg ikke mye vits i at dere er sammen. Kan aldri bli perfekt, men må ihvertfall komme mer på lik linje. Førsten i forholdet var det motsatt, da ble hun lett sjalu og lei seg, om jeg ikke brydde meg, men etter at det ble mer seriøst, vet jeg ikke om det er det at hun føler seg tryggere på meg, eller om hun bare bryr seg mindre. Får så forskjellige inntrykk av hva hun mener. Hun skal også være så tøff, og være den sterkeste i forholdet. Må få snakket ut om det, men har prøvd mange ganger allt, blir bare satt ut av kranglingen og får ikke hatt en saklig diskusjon, hvor vi får sagt hva vi mener og kommet fram til noe, som ikke blir glemt om en uke. Blir en konkurranse om hvem som vinner krangelen. Kanskje psykolog er tingen? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det kan jo hende du maser i meste laget også? Du mener hun ignorerer deg, og hun mener du maser for mye. Så på en eller annen måte må dere komme med et kompromiss. Det skal jo ikke være sånn at hun må svare på meldinger etc. selv om hun ikke vil. Da vil jeg si hun er såpass uinteressert at dere likle så godt kan avslutte. Men du kan forsøke å kutte ned på meldinger og slikt. Avtale om å ringe hverandre bare på kvelden, kanskje ikke hver dag. Om det bare blir krangling, så må en av dere til slutt gi seg uansett, så det kan like gjerne være deg. Prøv å ikke diskuter for å vinne, men for å bli enige og å prøve å komme til en løsning på halveien. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Terje_* Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 hehe litt merkelig å lese tråden her da vi sliter med akkurat samme problemet Er i akkurat samme situasjon som deg, har noen måneder pause fra damen nå og jeg tenker på henne 24/7. En eneste melding fra henne gjør dagen superbra. Har sendt henne flere meldinger hvor jeg skriver jeg elsker og savner henne. 0 svar ! Ringte henne forleden og spurte om hun hadde fått meldingen og joda ! Hun savnet meg og bla bla bla. Damer er så forvirrende, dette er også en dame som vil flytte sammen med meg. Så jeg skjønner INGENTING. Eneste jeg kan tenke meg er at jeg er for pågående, men det skjønner jeg heller ikke. Da ville jeg vært like pågående som en skilpadde isåfall. Så nå skal jeg ikke gjøre noe som helst og la hun ta kontakt. Blir sprø av det men vil at hun skal føle det jeg gjør. Igjen damer er så forvirrende, ikke rart forhold ryker. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Om hun får nok av deg i et avstandsforhold, så tror jeg hun vil få mer enn nok når dere flytter sammen. Enig. Vi er veldig forskjellige personer, når det gjelder synet på et forhold. Hadde samme problemmer, når vi bodde sammen, men i mye mindre grad. Dere hadde vel ikke disse problemene i like stor grad tidligere pga. da var forholdet nytt og dere har tross alt ikke vært sammen så lenge. Når man har vært sammen en stund dabber som regel forelskelsen litt av, og man kan bli litt avslappet i forhold til dette - også for avslappet. Om ikke dere får snakket skikkelig sammen og finner ut av hva dere vil og er realistiske, så tror jeg ikke dette forholdet er liv laga. Det er ikke bare-bare når du blir beskyldt for å mase og du føler at du ikke maser i det hele tatt, når hun føler at du maser og ignorerer deg når bare vil ha litt oppmersksomhet fra henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå