bergetun Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Faar mounta og lest fra den uten noe som helst problemer. Problemet mitt er aa skrive til usb driven, det virker som alt gaar helt fint, jeg faar ingen feil meldinger naar jeg skriver til den. Men naar jeg tar ut usb driven saa er ingenting av det jeg kopierte inn paa usb driven min lagra. Dette er hva jeg har 'putta' i /etc/fstab /dev/sda1 /mnt/usbdrive vfat user,noauto 0 0 Mounter den med aa skrive mount /mnt/usbdrive edit : Maskinvare :Thumbdrive clone / QUT 256 med en Samsung brikke . Uansett faar jeg 'Device is busy' naar jeg proever aa unmounte den. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Dette virker antageligvis ikke, men sleng på en rw i option-greine du har der (noauto,rw,user).... Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Det virker som om jeg lar USB driven staa i 30-40 min etter jeg har kopiert inn filene foer den blir lagra. Naar jeg kopierer en 5 mb mp3 inn paa usbdriven saa maa jeg la den staa i USB porten i 30-40 min foer filen blir skrevet til driven. Rare greier .. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Prøv å skrive 'sync' i kommando linja, og unmount etterpå.. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Nope .. No luck . Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg faar ikke unmounte den med sync men naar jeg kjoerer sync saa skriver den filene til usbdriven.. Litt irriterende aa huske paa det hele tiden men det er jo bedre enn ingenting.. Takker for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå