Daxt3r Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ALtso, Ps3'en tok kveld etter å ha fryst, deretter slått av. Når eg slår den på, lyse det grønt, so gult, deretter blinka det rødt. Har ikkje hatt den i 1 år enda(men står produsert i juni 08) Kjøpte den i november 08. Har søkt på forumet om ditta, men fann(utruli) nok ingenting. Trenge vel egentli adressa til dei eg skal sende den inn til, garantien skal vel forsatt gjelde?? Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ALtso, Ps3'en tok kveld etter å ha fryst, deretter slått av.Når eg slår den på, lyse det grønt, so gult, deretter blinka det rødt. Har ikkje hatt den i 1 år enda(men står produsert i juni 08) Kjøpte den i november 08. Har søkt på forumet om ditta, men fann(utruli) nok ingenting. Trenge vel egentli adressa til dei eg skal sende den inn til, garantien skal vel forsatt gjelde?? så lenge du ikke har åpent konsollen personlig + at du enda har kvitteringa å adressen skal du vel få dette til å gå bra Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 http://www.sony.no/article/id/116280167678...ationSource=wep Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det samme skjedde meg i dag.. Original PS3 60GB. Har noen erfaring med å få reparert denne etter garantien har gått ut? Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Fikk levert inn konsollen på elkjøp idag(amerikansk 80GB). Gjett ka, garantien går ut imåra (antar den er på 1 år) No skal det vitast at eg kanskje kan ha hjulpe den litt med på vei ved å *kremt* eeeehm slått den litt etter at den fryste midt i R2 online.. Why not? den har då tålt det før Endret 13. juli 2009 av Daxt3r Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Det samme skjedde meg i dag.. Original PS3 60GB. Har noen erfaring med å få reparert denne etter garantien har gått ut? Jeg fikk også nylig et problem med at PS3 frøs seg ca 10 sek etter at jeg slo den på. Dette skjedde hver gang jeg slo den på. Jeg satte meg deretter ned å leste litt på diverse forum om innlevering av PS3. Jeg ble ganske skremt ettsom jeg også har en 60GB versjon, og 90% av dem som leverte inn sin 60GB endte opp med en 40GB eller 80GB Heldigvis for min del så skjedde det et mirakel og PS3en min startet opp som vanlig 10 min etter at jeg var ferdig med å lese om alle skrekk scenarioene på nettet Endret 14. juli 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fikk levert inn konsollen på elkjøp idag(amerikansk 80GB).Gjett ka, garantien går ut imåra (antar den er på 1 år) Det samme skjedde meg i dag.. Original PS3 60GB. Har noen erfaring med å få reparert denne etter garantien har gått ut? Det er 2års garanti på PS3. Men du har faktisk 5års reklamasjonsrett. Så lenge dere klarer å spore opp kvittering er det bare å levere inn der dere kjøpte den eller en plass som selger PS3. Man har krav på samme vare som innlevert. Har selv fått ny 60Gb etter at denne var inne på rep. Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hadde en 60 Gb som kvelda. Leverte den inn, og gjett ka? Den ble sendt til Japan for destruksjon, og innen 4 uker fikk jeg en flunkene splitter pine meg ny 60gb av Sony. Dette var etter den gikk ut av prod. Ingen spm. stilt, hadde ikke kvitering en gang, levrte bankutskrift. Var jeg heldig? : o Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fikk levert inn konsollen på elkjøp idag(amerikansk 80GB).Gjett ka, garantien går ut imåra (antar den er på 1 år) Det samme skjedde meg i dag.. Original PS3 60GB. Har noen erfaring med å få reparert denne etter garantien har gått ut? Det er 2års garanti på PS3. Men du har faktisk 5års reklamasjonsrett. Så lenge dere klarer å spore opp kvittering er det bare å levere inn der dere kjøpte den eller en plass som selger PS3. Man har krav på samme vare som innlevert. Har selv fått ny 60Gb etter at denne var inne på rep. Jeg har et lite problem ang. kvittering.. Min Blu-ray drive er død, btw. Jeg vant nemlig en 40GB PS3 på MTV via "Smsogvinn.no".. og jeg finner ikke kvitteringen - lappen... Fikk nok en som bevis på at jeg hentet konsollen. Jeg fikk utlevert PS3 på EB Games, og de sier jeg må ha kvittering for å sende inn PS3. Det hjelper ikke meg. Jeg har jo for pokker registrert min playstation på playstation.com med serienummer, og der står jo KJØPSDATO også (den fylte ikke jeg inn). Er det virkelig umulig for Sony/EB Games og se at "OK! det er denne ja *titte bakpå og bekrefte serienummer* - vi sender den inn til rep. for deg vi". ?? Kan det evt. hjelpe hvis jeg kontakter SMSOGVINN og får de til å bekrefte at jeg hentet ut en PS3 i den butikken på den datoen? Hvis det er mye pain så vet jeg ikke om jeg vil styre med det en gang. Men å kjøpe en ny PS3 er egentlig siste utvei.. =( Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 den har då tålt det før lol. Famous last words. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.sony.no/article/id/116280167678...ationSource=wep nyttig link Lenke til kommentar
dunkers Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 "Når eg slår den på, lyse det grønt, so gult, deretter blinka det rødt." Samme skjedde med min 60 gig, kjøpt på relase dato (mars 2007). Garantien hadde gått ut men leverte den inn på der jg hadde kjøpt den. Så gikk det 2 uker og jeg fikk en helt ny en:) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.sony.no/article/id/116280167678...ationSource=wep nyttig link Hell yes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå