tomsi42 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ok, så kunne jeg ikke la være ... Bruker: tomsi42 Deltagernivå: pingle Utstyr: Olympus E-620 med 25mm f/2.8 pancake Tilleggsutfordringer: nei Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Ved kanalen Du verden så deilig det var å komme hit igjen. Helt klart en mer fotogen by nå enn i november/desember. 1/80s, f/2.8, ISO 400* E-620 og 25mm f/2.8 pancake er en ypperlig kombinasjon å tusle rundt med. Dette blir en morsom uke. Kvaliteten på bildebehandlingen blir nok så-som-så da jeg ikke bruker PS Elements denne gangen. Sitter med ACDsee Pro 3 Beta med DNG konvertere filer. Og det ser lovende ut. Tom *) Det er 25mm hele uka ... Endret 13. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 he he, artig komposisjon, liker godt hvordan du har lagt den blomsten diagonalt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Engelsk sommer. 1/20s, f/5.6, ISO 800 Nå har skuren gitt seg, så da er det vel på tide å komme seg på puben Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Imperiedronningen 1/800s, f/2.8, ISO 200 Var en tur innom en av byene i nærheten og fant denne statuen Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ved kanalen Det var fine farger, et stilig bilde RandiA Engelsk sommer.Nå har skuren gitt seg, så da er det vel på tide å komme seg på puben Tom Stemning i det bildet, og det er veldig fine farger.... RandiA Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Imperiedronningen 1/800s, f/2.8, ISO 200 Var en tur innom en av byene i nærheten og fant denne statuen Tom Har alltid hatt sansen for Queen Vic. Pent. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Engelsk sommer. Nå har skuren gitt seg, så da er det vel på tide å komme seg på puben Har du dratt til England uten paraply? Tom da... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Har du dratt til England uten paraply? Tom da... De jeg har fra før var for store til å passe i kofferten. Så jeg kjøpte meg en mer kompakt en her. Den ble faktisk brukt ca. en halvtime før bildet ble tatt ... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) He, he. For øvrig likte jeg det første bildet ditt. På statue-silhuetten lurer jeg på om jeg ville tatt en beskjæring litt oppe på sokkelen for å rendyrke silhuetten. Bare en tanke... Endret 16. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Egentlig likt alle godt hittil. Jeg har ikke vært så veldig mye i Storbritannia, men litt -- og jeg har sett nok britiske TV-serier til å synes at bildene dine har ekte engelsk stemning. Mangler bare bilder av den nokså... middelmådige maten. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Egentlig likt alle godt hittil. Jeg har ikke vært så veldig mye i Storbritannia, men litt -- og jeg har sett nok britiske TV-serier til å synes at bildene dine har ekte engelsk stemning. Det var hyggelig å høre. Jeg prøver å fange det britiske når jeg først er her Mangler bare bilder av den nokså... middelmådige maten. Det kan bli vanskelig, da jeg vet om nok gode restauranter i området. De fleste er riktignok indiske Men det finnes et par hederlige unntak innenfor engelsk kokkekunst også. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 På statue-silhuetten lurer jeg på om jeg ville tatt en beskjæring litt oppe på sokkelen for å rendyrke silhuetten. Bare en tanke... Absolutt noe å tenke på. Får prøve når jeg kommer hjem og dagene er kjedelige. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det kan bli vanskelig, da jeg vet om nok gode restauranter i området. De fleste er riktignok indiske Men det finnes et par hederlige unntak innenfor engelsk kokkekunst også.Tom Vær forsiktig med å gå for mye ute blant folk på spisesteder og slikt...så på nyhetene at det var mye av den "svine-greia" der borte nå... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det kan bli vanskelig, da jeg vet om nok gode restauranter i området. De fleste er riktignok indiskeDu kan virkelig få ypperlig mat på indisk restaurant i England. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 Vær forsiktig med å gå for mye ute blant folk på spisesteder og slikt...så på nyhetene at det var mye av den "svine-greia" der borte nå...RandiA Livet er for kort til å bekymre seg om slike ting. Jeg blir mer og mer overbevist om at mediahysteriet rundt svineinfluensaen er skapt av medisinprodusentene og/eller forskere som trenger penger til prosjektene sine. Det dør over 5000 mennesker daglig av tuberkulose hver dag. Det er vel godt under 10 mennesker som dør av svineinfluensa hver dag. Det kan bli vanskelig, da jeg vet om nok gode restauranter i området. De fleste er riktignok indiskeDu kan virkelig få ypperlig mat på indisk restaurant i England. Det stemmer. Og en av byens beste er restauranten på hotellet jeg bor på Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Vær forsiktig med å gå for mye ute blant folk på spisesteder og slikt...så på nyhetene at det var mye av den "svine-greia" der borte nå...RandiA Livet er for kort til å bekymre seg om slike ting. Jeg blir mer og mer overbevist om at mediahysteriet rundt svineinfluensaen er skapt av medisinprodusentene og/eller forskere som trenger penger til prosjektene sine. Det dør over 5000 mennesker daglig av tuberkulose hver dag. Det er vel godt under 10 mennesker som dør av svineinfluensa hver dag. Det kan bli vanskelig, da jeg vet om nok gode restauranter i området. De fleste er riktignok indiskeDu kan virkelig få ypperlig mat på indisk restaurant i England. Det stemmer. Og en av byens beste er restauranten på hotellet jeg bor på Tom Ja, Indisk må man ha når man er i England...min favoritt i London er The Golden Oven...rett i hjertet av Soho...og ypperlig mat. RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 bring me some water 1/8s, F/4, ISO 800 Som en del av dere husker, så var jeg i Reading i en del uker før jul. Når jeg dro derfra måtte jeg innom en hastejobb i Helsinki. Noe som førte til at jeg lot en del ting ligge igjen på Reading-kontoret. Derav en flaske Caol Ila som jeg hadde kommet ca. halveis igjennom. Nå er jeg heldigvis gjenforent med denne flasken, og jeg kan fortsette prosjektet Nå har jeg fått en god whisky vane fra Hellas, og det er å drikke vann ved siden av whiskyen. Ikke blandet med, ikke isbiter i, ikke drikke som vann. Men med et glass vann ved siden. Og da må det godt vann til; ikke fra springen. Tom PS. Bildetittelen kommer fra , som ikke har noe som helst med whiskey å gjøre. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Ettersmaken er jo halve gleden ved whiskey, så jeg vil si vanen er en uting jeg da Tom. Ellers fine bilder som gir meg lyst til å ta en Londons tur igjen snart Endret 17. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Ettersmaken er jo halve gleden ved whiskey, så jeg vil si vanen er en uting jeg da Tom. Trikset er å drikke vannet før du tar en slurk whisky. Vannet er mest som tøsteslukker - whisky er lite egnet til det Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå