Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slag i ansikt, lite med følelser.

tps90

Anbefalte innlegg

Hei !

Bare lurte på om noen kunne hjelpe meg litt her jeg. Jeg var ute på lørdag så klarte jeg å yppe på meg en kar. Vi dytta hverandre litt så plutselig klinte han til meg og det ble mye surr men samma det. Men det slaget han traff meg med må være det mest sinnsyke slaget jeg noen gang har fått, jeg har slåss litt opp gjennom åra å fått øl flaske i hodet for litt siden å alt, men det der var et sinnsykt slag. Ansiktet mitt ser ikke så ille ut, bare litt håven rundt øyet, Men har mista følelsene i halve ansiktet, altså på venstre side, nesten hele venstre side. Har ingen følelser rundt øyet, nedover på siden av nesa å venstre side av øvre leppe. Leppa mi kjennes driit håven ut men er ikke det. Må si det er en spessiell følelse jeg har i ansiktet akuratt nå, Ville heller hatt den ølflaska i hodet på nytt. Noen som har vært borti det her før ? fått slag å mistet følelser i flere dager i ansiktet ? jeg bare lurer på om jeg burde oppsøke noe lege eller noe. Har jo fått en del juling og sånt før men aldri følt det som dette ????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.

for det første ville jeg nok oppsøkt lege umiddelbart, man vet aldri...

Men har du mistet følelsen helt? mao. du kjenner ingenting om du klyper deg hardt der, tar noe kaldt der el.l?

Har du bevegelsesmuligheter der? kan du trekke på kinnet, lukke øyet, bevege ansiktet normalt?

Lenke til kommentar
Hmm.

for det første ville jeg nok oppsøkt lege umiddelbart, man vet aldri...

Men har du mistet følelsen helt? mao. du kjenner ingenting om du klyper deg hardt der, tar noe kaldt der el.l?

Har du bevegelsesmuligheter der? kan du trekke på kinnet, lukke øyet, bevege ansiktet normalt?

Ja alt kan beveges helt normalt, men jeg kan f.eks klype meg så hardt jeg vil i leppa uten å kjenne noe som helst !

Lenke til kommentar

Det er jo en stund siden lørdag, nå. Er ikke noe ekspert på område, men vil jo tro at du burde få igjen følelsene på den tiden. Sikkert greit å ta en tur innom legen, hvertfall hvis det ikke blir bedre på et par dager.

Men det som er enda viktigere for historien er om du fikk banka den andre karen, eller at du husker hvem det var, sånn at du kan gi han en omgang senere.

Lenke til kommentar
Det er jo en stund siden lørdag, nå. Er ikke noe ekspert på område, men vil jo tro at du burde få igjen følelsene på den tiden. Sikkert greit å ta en tur innom legen, hvertfall hvis det ikke blir bedre på et par dager.

Men det som er enda viktigere for historien er om du fikk banka den andre karen, eller at du husker hvem det var, sånn at du kan gi han en omgang senere.

Først klikka kompissen min å ga han et par slag for han var på med en gang før jeg rakk å reagere :p for jeg ble litt satt ut, men jeg beina etter han å ga han et par slag :p han begynte å blø som faen å sånt. En kompis av meg jobber på mc'ern der han jobber. Han sa han så heelt jævlig ut :p håven i hele trynet å sånt :p så han fikk vell gjennom gå :p de andre der sa jeg traff han rimelig heftig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...