gogg2 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Etter å ha skiftet oljefilter sølte jeg rundt en halv liter med olje som ligger under motoren. Har tørket opp det meste, men det er fortssatt litt igjen under motoren/rundt ledninger. Noen som har tips på hvordan slik oljesøl bør best fjernes? Hørt at det vistnok er noen puter som kan suge opp olje, men vet ikke helt hvor jeg får kjøpt dette. Takk for tips! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg vet ikke hvor trangt det er, men hvis du kommer til med noen filler eller en svamp går vel det? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Er det vits å tørke opp der det ligger? Olja tærer ikke på kabler uansett, olje er bare bra for karosseriet Lenke til kommentar
gogg2 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 hmm..så det er ikke noe brannfare ved olje under rundt motoren? Det er en båt dette er snakk om og jeg tror ikke plasten tåler så mye brann =) Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde heller ikke brydd meg noe om det, faren for brann er nærmest ikke-eksisterende. Det er ikke akkurat uvanlig med oljesøl i motorer... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) *snip*Hørt at det vistnok er noen puter som kan suge opp olje, men vet ikke helt hvor jeg får kjøpt dette. Takk for tips! Her kan du kjøpe dette: OLJESUGEPUTE FIBREX Endret 20. juli 2009 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå