Gå til innhold

Liten plasma tv?

Anbefalte innlegg

Ser etter en liten 37'' plasma tv og tenkte på Panasonic TH-37PX81 for 5295,–

Denne er noe gammel så jeg lurte på om noen har tips til et bedre kjøp? Er 37'' plasma noe å satse på eller er det bedre å gå for lcd. Desverre skal den være i en liten leilighet og da er vel 40 og 42'' for stort (vil sitte rundt 2-3m fra tv).

Takker for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser etter en liten 37'' plasma tv og tenkte på Panasonic TH-37PX81 for 5295,–

Denne er noe gammel så jeg lurte på om noen har tips til et bedre kjøp? Er 37'' plasma noe å satse på eller er det bedre å gå for lcd. Desverre skal den være i en liten leilighet og da er vel 40 og 42'' for stort (vil sitte rundt 2-3m fra tv).

Takker for tips!

Sjekk ut modellen som har tatt over for PX81, X10. Den finnes også i 37"...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den bruker mindre strøm, og har dårligere bilde!

Da tror jeg det blir den gamle modellen. Noen andre som har tips til god 37'' plasma?

Det er vel bare Panasonic som har 37" plasma. Alternativt kan du sjekke ut LG PG6000 som finnes i 32". X10 burde du ikke vurdere siden den har langt dårligere billedbehandling enn PX80 - 81. Panasonic har satt alle kluter på sitt NeoPDP system i år, det er helt sikkert.

Selv har jeg en PX80 37" som jeg er veldig fornøyd med. Særlig er den bra på vanlig dvd og ikke minst tv sendinger. Den skammer seg ikke når den får HD materiale heller og blu-ray ser meget pent ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...