ikkeno Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Har nå skaffet meg en billig passat med rattet på høyre side og oppdaget en del punkter jeg ikke har hatt problemer med før: - Hvordan er det mulig å se om det er klart for en forbikjøring - Hvordan skal jeg få tak i biletten i parkeringshus uten å gå ut og rundt bilen - Hvordan skal jeg få tak i burgeren på mcdonalds drive thru uten å rygge hele veien gjennom den trange kanalen Endret 13. juli 2009 av ikkeno Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 1. Alltid kjør med passasjer 2. Rygging er en fin ting! 3. Legg en plank ut vinduet som dem legger maten på, så drar du den bare inn i bilen Dette er også grunnen til at jeg ikke kjøpte meg høyrestyrt bil Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lære håndbrekk sving ala ace ventura veldig, veldig godt? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Montér et ryggekamera på det venstre speilet, og koble det opp mot en skjerm i bilen. Da ser du når det er klart. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Montér et ryggekamera på det venstre speilet, og koble det opp mot en skjerm i bilen. Da ser du når det er klart. Hm, den var lur Lenke til kommentar
eab Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 - Hvordan skal jeg få tak i burgeren på mcdonalds drive thru uten å rygge hele veien gjennom den trange kanalen Du kan gå inn i butikken og bestille maten der, slik man gjorde i gamle dager. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Bommene er en morsom greie Gikk 50 kroner ut av vinduet (75 bokstavelig talt) i forsøket på å betale 25 for å få grønt lys sist jeg prøvde Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hadde ikke det da, også funker vel ikke det i alle bommene? (Please correct if bs ) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det fungerer i alle bomringene i norge, men som f.eks. parkeringsanlegg o.l. må man jo allikevel ut av bilen... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er definitivt ikke alle bomstasjoner i Norge som har AutoPass, nei. Lenke til kommentar
spindle Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 - Hvordan er det mulig å se om det er klart for en forbikjøring Legg deg lengre bak bilen forran. Et het tips uansett hvilken side ratte ditt sitter på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå