Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hei. Enkelt spørsmål som jeg sliter med og finne svar på. Jeg har sett at XFX og andre leverandører som EVGA/Gainward/ASUS...etc har kommet med nytt design i forhold til skjermkortet. Jeg har da av det gamle designet, så hvis jeg feks skal ha sli (quad sli)må jeg da kjøpe nyere kort da? Med tanke på modellen. Takker for svar! Lenke til kommentar
JAH Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det skal vel ikke være stor forskjell på korta bortsett fra at GPU'ene e samlet på et printkort Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Det skal vel ikke være stor forskjell på korta bortsett fra at GPU'ene e samlet på et printkort Men vet du det konkret? Irriterende hvis det ikke funker som det skal.. Uansett ville det nok sett bedre ut om de var identiske i maskina hehe. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Review av den nye typen: http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-...gle-pcb-review/ "Either way, we liked the GTX 295 ever since it was introduced, and this revised model does not make that conclusion any different. If you want to be a total freak and go quad-SLI, you can mix and match the old GTX 295 with this new one, not a problem either." Eneste forskjell på kortene er at de har gått over til single pcb design + ny kjøler. windows/software vil ikke merke noen forskjell. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Review av den nye typen: http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-...gle-pcb-review/ "Either way, we liked the GTX 295 ever since it was introduced, and this revised model does not make that conclusion any different. If you want to be a total freak and go quad-SLI, you can mix and match the old GTX 295 with this new one, not a problem either." Eneste forskjell på kortene er at de har gått over til single pcb design + ny kjøler. windows/software vil ikke merke noen forskjell. Tusen takk for svar! Nice. Vil vell helst ha den gamle modellen siden jeg har den fra før av. Ser vell litt fucka ut med begge deler spørr du meg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kortene ser vell sånn noenlunde like ut kjølermessig. Fordelene med den nye skal være: 1. Bedre kjøling 2. Muligheter for 3 parts kjølere og lettere å designe en kjøler. Så fordelene er der ja, eneste er at Nvidia har endelig gått i støvet for ATi og innrømmet at dual PCB ikke var den beste ideen de har hatt. Ytelsesmessig skal de være svært så like. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Skaffa meg et kort av den "eldre" garde. Ytelsen er jo den samme, har jo også en skikkelig bra vifteløsning og kabelmanuvrering så skal nok leve fett på et par av disse korta i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå