Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Fylle bensin på bensinstasjon med moped


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i helvette diskutere dette emne når du kan fylle akkurat som du vill?

 

Bensinstasjonen gir vell langt fan i om du fyller for 2 kr eller 500kr..

Selv om det står min 4l så er det bare at det ikke blir "nøyaktig" hvor mye du fyller under 4l.

 

LOL!

Lenke til kommentar

"Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? :

 

"Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre "

 

Så enkelt er det...

Lenke til kommentar
"Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? :

 

"Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre "

 

Så enkelt er det...

 

mr bedreviten? tror du du er bedre en oss?

Lenke til kommentar

Det med 16års grense på pumpene er latterlig.

Skulle likt å se dem komme ut å spørre om legg og hvis du ikke hadde tok dem kanna di inn på bakrommet og tømte den ut :!:

 

Jeg er 14 og har aldri hatt antydning til tvil engang av de bak kassa når jeg skal betale.

Når jeg spør folk om alderen min sier de fleste 16-19 da :ermm:

Lenke til kommentar
"Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon."

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? :

 

"Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre "

 

Så enkelt er det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...