Cho-san Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jobbet på bensinstasjon tidlegare, og det stod det "minste målekvantum 2L". So trudde alltid at det ville sei at om du fylte 1L til prisen 10 kr/l. Så må du faktisk betale 20 kr? Var aldri borti at folk betale for mindre èn 2L, so veit ikkje. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ikke tankmåler på min moped så jeg bare gjetter når jeg trenger bensin... er flaut å gå inn å handle bensin for 30kr uansett Men jeg kan ikke fylle mer enn full tank... men jeg har ikke opplevd noe problem med at jeg fyller under 4 liter som står på pumpene... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ta med ei kanne og fyll nokre liter på den. Pengene går ikkje tapt sidan du kan bruke bensinen seinare. Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Hvorfor i helvette diskutere dette emne når du kan fylle akkurat som du vill? Bensinstasjonen gir vell langt fan i om du fyller for 2 kr eller 500kr.. Selv om det står min 4l så er det bare at det ikke blir "nøyaktig" hvor mye du fyller under 4l. LOL! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ikke vi som carer, er bensinstasjonene som ikke vil tape penger, naturlig nok... Lenke til kommentar
trondtang Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) er ikke noen grense for hvor lite du må fylle. Jeg har ofte fylt 2-3 liter på moppa når jeg har småpenger i lomma. Endret 13. juli 2009 av trondtang Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Joda dette gikk greit. Jeg kjørte ned til bensins stasjonen og fylte bensin til 39kr. Tror det var litt over 3 liter jeg fylte. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er jo uhørt og ville ikke tolerert det hvis det skjedde her. min scooter han kun 4.5 liters bensintank. går jo ikke å det. er ikke alle som kan fylle på 4 liter. jeg har fylt for mindre en 30 kr mange ganger på hydro texaco, x antall statoil og essos og best. bruker alltid bankkort Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2009 Ja. Idag når jeg fylte så la jeg merke til at det også er 16 års grense på pumpene (dette var på shell). Noe som er idiotisk om man er ny konfirmert å har kjøpt seg en båt og behøver litt bensin. Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har sikkert fylt 20 ganger de siste 3 ukene på den lokale Statoilstasjonen for priser mellom 2.22 - 25kr. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 "Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon." ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? : "Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre " Så enkelt er det... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg prøvde bare å svare på trådstarters spørsmål, om det er lov å fylle under 4 liter, så du trenger ikke være så overlegen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 "Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon."------------------------------------------------------------------------------------------------------ Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? : "Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre " Så enkelt er det... mr bedreviten? tror du du er bedre en oss? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det med 16års grense på pumpene er latterlig. Skulle likt å se dem komme ut å spørre om legg og hvis du ikke hadde tok dem kanna di inn på bakrommet og tømte den ut :!: Jeg er 14 og har aldri hatt antydning til tvil engang av de bak kassa når jeg skal betale. Når jeg spør folk om alderen min sier de fleste 16-19 da Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde kjøretime i dag og måtte fylle bensin (95 blyfri) og det sto "minimum kvantum 4L". Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 "Når jeg kjørte moped, så fylte jeg ofte under 4 liter, og de sa aldri noe på det, dette var på en HydroTexaco stasjon."------------------------------------------------------------------------------------------------------ Herregud,leser dere ikke andre innlegg ? : "Minste målekvantum er den mengden justervesnet må bruke (minst) når telleverket på pumpa kalibreres. Har ingenting med minimumssalg å gjøre " Så enkelt er det... Lenke til kommentar
Kuzzye Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 HAHAHA, ja har sett at det står. men når bensinlampa mi lyser og jeg har 4,50 i lomma.... ja så fyller jeg for det. Som sagt, sett at det står, men jeg har aldri møtt noen som har sagt noe på det. Lenke til kommentar
xWeeNx Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Du burde kanskje lese det en gang til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå