Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sommerforelskelse, what to do?

Gjest Sommerforelskelse

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerforelskelse

Hele begynte for to uker siden, da en venninne av meg fikk besøk av ei venninne fra plassen hvor hun bodde før.

Vi var på fest, og det begynte å gå mot slutten, jeg hadde sett på denne jenta hele kvelden og hadde en følelse av at hun hadde hatt et godt øye til meg og.

Så tenker jeg faen heller, setter meg ned ved henne å vi sitter å prater en del før vi er nødt til å gå pga festen er over. Ingen av oss har skyss hjem, så vi bestemmer oss likegodt for å gå hjem, siden venninna mi og jeg var nesten naboer skulle vi samme vei. Klokken 5 om morningen var vi hjemme og bestemte oss for at neste dag skulle vi møtes igjen.

Og etter dette har det bare gått oppover, og når jeg er sammen med henne blir jeg i så utrolig godt humør, å vi finner på så utrolig mye artig og koselig sammen, og vi har akkurat samme interesser og musikksmak.

Har gjort alt ifra å ha kappløp på 3-hjulssykkel til å sitte med et teppe rundt oss å bare høre på oldsk00l rap i timesvis og prate om alt mulig rart.

Hun er helt seriøst en av de skjønneste jentene jeg har møtt, rett og slett helt herlig. Samme personlighet har vi, begge er ganske laidback og lever i nuet :p .Men det som er problemet er at om to uker reiser hun hjem igjen, som er 4 timer unna her.

Skulle nesten gjort hva som helst for å kunne hatt et forhold med denne jenta, men det lar seg vel bare ikke gjøre med tanke på distansen mellom oss :(

Har vært på flørtern med jenter før, men ingen gir meg denne følelsen jeg får når jeg er sammen med henne.

Kom akkurat inn igjen nå etter å ha tilbragt nok en dag med henne, føles som jeg svever på en sky, men om to uker blir hun borte og det er tilbake til samme gamle dritt kjedelige tilværelsen her.

Hva burde jeg gjøre, kommer følelsene til å bare forsvinne etter en uke eller to, eller kan det være at jeg begynner å bli forelsket? Vet det er tidlig og virker sikkert som et jævla fjortiss opplegg, men har vært med en del damer før, men ingen gjør meg så glad og gir meg en så god følelse som denne jenta.

Vi er 17 år begge to, født i 1991.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, dette høres jo kjempebra ut?

4 timer er ikke allverdens.. og slettes ikke når dere runder 18 og kan kjøre helgeturer til hverandre og slikt.

Lev i nuet som du sier, nyt sommeren, og ta utfordringene når de kommer utover høsten. Vil dere begge virkelig dette, så klarer dere å fikse det så dere kan være sammen selv om det er stykke mellom dere ;)

Lenke til kommentar
Gjest Sommerforelskelse

Ja 4 timer er kanskje ikke all verdens, hvis vi virkelig vil det, som det virker som vi vil :)

+ At hun som regel er her i hver ferie også.

Og hvis det virkelig slår an kan jeg jo studere i hjembyen hennes når den tid kommer, litt tidlig å begynne å tenke på nå da men :p

Takker for svar, fikk masse hjelp og pågangsmot =)

Hehe Daily-Drifter, får dere sett hverandre ofte da? : o

Lenke til kommentar
Gjest Sommerforelskelse

Ok, skjønner. Ja kan ikke få for mye av det gode heller :p

Men godt å se at man kan få avstandsforhold til å funke bra også :)

Lenke til kommentar

joda funker til en viss grad men man innbiller seg jo at det er noe midlertidig og at man kan flytte nærmere etterhvert. hadde ikke satsa på et avstandsforhold som skulle vare leenge liksom. Når man er ung er det en del ting man må igjennom som ikke gir like stor frihet til å bo hvor man vil så da blir det som det blir. :) - ekstra moro å se dama når man har fått tid til å savne hun da ;)

Lenke til kommentar
Gjest Sommerforelskelse

Ja, er klar over at det kan ta slutt og at det sikkert er mye vi ikke vet om hverandre, vi er jo tross alt bare 17 år og kjent hverandre i to uker.

Men for øyeblikket er jeg ganske lei av jentene på stedet her jeg bor, og gleder meg bare til jeg skal begynne å studere og får kommet til en større by å håpe det bedrer seg da. Og det skader vel aldri å se om det er noe mer enn bare en sommerforelskelse, hvis vi bestemmer oss for å satse :)

Hehe ja blir jo ekstra stas hvis vi savner hverandre, mindre sjangs at vi går lei hverandre og da :p

Lenke til kommentar
Ja, er klar over at det kan ta slutt og at det sikkert er mye vi ikke vet om hverandre, vi er jo tross alt bare 17 år og kjent hverandre i to uker.

Men for øyeblikket er jeg ganske lei av jentene på stedet her jeg bor, og gleder meg bare til jeg skal begynne å studere og får kommet til en større by å håpe det bedrer seg da. Og det skader vel aldri å se om det er noe mer enn bare en sommerforelskelse, hvis vi bestemmer oss for å satse :)

Hehe ja blir jo ekstra stas hvis vi savner hverandre, mindre sjangs at vi går lei hverandre og da :p

Jeg skjønner veldig godt situasjonen din, og har akkurat de samme tankene som deg om det som står i bold når det gjelder mitt eget liv. Jeg mener du bør satse på denne jenta og se hvordan det går. Sånn jeg ser det har du ingenting å tape, men muligens mye fint å vinne på det. Du lever bare en gang og det er ikke vits å spare på kruttet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Sommerforelskelse

Jepp, det kan være no dritt different, når så og si ingen av jentene har det, hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men du skjønner sikkert, det lille ekstra du ser etter i en kjæreste eller noe i den duren :p

I går og var herlig, vi to satt igjen på en fest, så satte jeg på 'Lifehouse - You and Me' på Spotify :p Så pakket vi oss inn i et teppe som endte med at hun sovnet på skulderen min, og jeg bare satt der i en og en halv time og så på at hun sov, hadde ikke hjerte til å vekke henne. Er så utrolig herlig følelse :love:

Også godt å lese her at avstandsforhold kan fungere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...