discover2k Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heisan Jeg har kommet opp i en klemme her. Jeg fikk lappen i juli 2008, da hadde jeg ikke tatt mørkekjøring så lappen ble gyldig til januar 2009. Så tok jeg mørkekjøring på trafikkskolen min, men glemte helt å fornye førerkortet. Er det så enkelt som å bare fornye kortet nå? eller må jeg ta noe på nytt eller kan jeg få bot hjelp.... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 ta en tlf til kjøreskolen og/eller biltilsynet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Du har vel et slags bevis på at du har bestått mørkekjøringskurs? Lenke til kommentar
discover2k Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 ja, har tatt mørkekjøring Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvorfor ble førerkortet ditt gyldig kun til januar, hvorfor ikke 1. mars slik som alle andre? Jeg husker ikke om jeg måtte levere noe på trafikkontoret, kan ikke huske at jeg fikk noe bevis... Men ta en telefon til kjøreskolen din du. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 ja, har tatt mørkekjøring Da er det vel bare å troppe opp på din lokale trafikkstasjon og fornye førerkortet snarest mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå