Gjest Depressiv_gutt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hei, kan først fortelle at jeg har stengt ute en del sorg en god stund nå, er 17 år. er ganske overvektig, aldri hatt kjæreste. Aldri kyssa, eller noe sånt. Har tenkt en stund nå å gi opp helt det med damer, for det ender bare i tårer uansett hvor mye du vrir og vrenger på det. Har møtt en jente som jeg føler er perfekt, utrolig fin personlighet, søt i utseende. Har aldri hatt slike følelser før. Jeg kan møte denne jenta litt senere, mot høsten eller noe. Så det blir en stund til. Jeg har sagt akkurat hva jeg føler for ho, og jeg tror ho føler det samme. så før jeg gir opp damer helt tenkte jeg at jeg kunne prøve meg en siste gang.. Men nå istad fikk jeg høre ord over msn fra hun som såret dypt..og nå er jeg usikker på om hun liker meg. Hun virker så annerledes noen ganger. og hun har sagt at hun liker meg også, så skjønner ikke poenget med slike ord.. dette fører da til at jeg gir opp det med damer. Jeg prøvde å snakke med en veninne av meg, men hun sa at jeg skulle slutte å sutre over slike ting, og mente jeg var barnslig. Ho er den nærmeste vennen/veninna jeg har. Jeg er også ganske sjenert av meg, og tør ikke gå på fester pga vekta. Noe som fører til at jeg aldri får blitt med på noe av 'moroa'. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre .. Føler alt bare går i grus.. er noen flere ting som gjør meg depressiv men vil helst ikke forklare mer i tilfelle noen jeg kjenner her på forumet gjenkjenner meg.. takker på forhånd til dere som tar dere tid til å hjelpe meg å sortere alt dette rotet.. Lenke til kommentar
Real-Life Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) hei jeg har selv stengt sorgen ute en stun nå, og vet hvordan det føles. men man kan ikke la en jente stoppe livet. det kan vere hardt men.. men man må fortsette, vær dag føler man det jeg har har hatt en kjereste, henne var den "perfekte" for meg men vi slo opp etter at henne flyttet. jeg kom meg over det ganske fort og gikk videre, nå har jeg blitt forelsket i en som går i klassen min men det går bare ikke jeg prøver men... følelsene holder meg tilbake, man må skyve fortiden forby det jeg er sikker på at du kan greie Hilsen Real-life 14 år Endret 13. juli 2009 av Real-Life Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Mitt tips selv om det kanskje ikke hjelper i stor grad nå; Begynn å tren, dra på fester i ny og ne, og ikke vær redd for å by på deg selv. Jeg kan love deg at ingenting blir bedre av å sitte hjemme å sture over at alt er så fælt. Har sett utallige eksempler på at broren min (som er på din alder) har blitt stormforelsker i folk over msn o.l, men en ting må du huske, folk kan være akkurat hvem de vil bak den skjermen, det finnes flere fisk i havet for all del Det er alltid et lyspunkt uansett hvor dårlig du måtte ha det. Lag en plan hvor du skriver opp forskjellige mål du skal klare, så skal du se at alt bedrer seg litt etter litt. Forøvrig synes jeg du skal glemme denne dama, det å snakke om følelser og alle muligens ting er ikke det lureste man gjør med noen man vil ha som kjæreste... Lykke til EDIT: Tror kanskje du har feilpostet denne litt, hører nok inn under Samliv og Relasjoner Fulgte den andre linken din og havnet her Endret 13. juli 2009 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Gjest Depressiv_gutt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Mitt tips selv om det kanskje ikke hjelper i stor grad nå; Begynn å tren, dra på fester i ny og ne, og ikke vær redd for å by på deg selv. Jeg kan love deg at ingenting blir bedre av å sitte hjemme å sture over at alt er så fælt. Har sett utallige eksempler på at broren min (som er på din alder) har blitt stormforelsker i folk over msn o.l, men en ting må du huske, folk kan være akkurat hvem de vil bak den skjermen, det finnes flere fisk i havet for all del Det er alltid et lyspunkt uansett hvor dårlig du måtte ha det. Lag en plan hvor du skriver opp forskjellige mål du skal klare, så skal du se at alt bedrer seg litt etter litt. Forøvrig synes jeg du skal glemme denne dama, det å snakke om følelser og alle muligens ting er ikke det lureste man gjør med noen man vil ha som kjæreste... Lykke til EDIT: Tror kanskje du har feilpostet denne litt, hører nok inn under Samliv og Relasjoner Fulgte den andre linken din og havnet her takk, var usikker på hvor jeg skulle poste denne, så bare satset her, får håpe at en moderator flytter den til riktig sted. er sikker på at denne jenta er den jeg tror hun er, for har henne på facebook / msn / nettby og vært på cam med henne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Ikke mist motet, sikt litt lavere på rangstigen enn de fineste og de beste jentene. Erfaring teller på de folka der oppe, og for å tilskaffe erfaring så må du nok ta for deg noen av de som lettere liker folk. Mindre pene eller pene, hvis at du gir blanke i utseenet og er ute etter personlighet, gjerne prøv å vise dette overfor noen andre jenter samtidig som du prøver å IKKE vise dette til jenta som du går ut med da osv. Kanskje litt uklart, men sov dårlig i natt PS: Se positivt på det, om du trenger en å snakke med så kan du nå meg på msn'en i profilen min :-) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Heihei, jeg er relativt lav og ca 100 kg tung, og ganske støgg ellers, jeg har ingen venner og går aldri på fester osv, jeg er heller ikke spess flink på folk pga det ganske usosiale livet mitt. Men uansett har jeg hatt flere fantastiske jenter, med utseende de fleste kan drømme om, og fantastiske personligheter. Det jeg trur har virket for meg, er å senke de til bunns med humor, vise att jeg ikke bryr meg spess om humor, og ikke virke needy. De fleste jenter bryr seg 0 komma 0 om utseende (bortsett fra hygiene!), du kommer ikke til å få bedre jenter pga du har sixpack og kule klær osv, er bare sluts som velger gutter pga sånnt (men ofc, om du bare vil ha jenter som er fine men tomme i hodet så er det en bra måte). Vil du ha jenter som er fine og har bra personlighet, så må du ha en bra personlighet og å kunne å presentere deg. Det viktigste er å føle deg fram til hva jenten vil ha, om hun blir i dårlig humør av at du sender 10.000 sms hver dag gji hun litt plass, blir hun sur når du gir komplimenter om utseende burde du heller gi henne komplimenter om personligheten hinna til hun stoler på deg. Ikke snakk negativt om degselv (!), ikke si at du er feit eller stygg osv, jenter lever i øyeblikket, for hver gang du sier noe negativt som ødlegger stemningen kommer hun til å like deg mindre og mindre.. Det finnes positive sider både ved å være stygg og å være fin, tru det eller ei, når du er stygg så føler jenter at de kan stole på deg mer, og de åpner seg raskere til deg, osv. Det gjir deg en stor mulighet til å smelte hjertene deres! Ikke gi deg! Jeg snakker av personlig erfaring og fra mange andre stygge gutter, så og si alle fine og snille jenter jeg kjenner har stygge eller normale gutter til kjæreste.. Humor, snillhet, ærlighet, vær til å stole på, vis interesse i henne, legg merke til hva hun liker og husk det til senere (gaver osv som viser at du hører på henne / viser at du kjenner hun scorer MANGE poeng!). Og en liten ting til slutt, du sa du snakker med jenter på MSN? Det er bare bra! Du blir lettere kjennt med hun, du klarer å være degselv osv. og når hun blir kjennt med deg, så kan hun glede seg til hun kommer hjem så hun får snakke med deg, som er en veldig bra ting. Husk at de fleste jenter sitter ikke på en bar, men hjemme! Ikke gi opp uansett hva du finner på, det finnes kansje mange jenter der ute, men det betyr ikke det er lett å finne ei du passer med, det kan ta tid men det er verdt det! Husk også at det er viktig at du faktisk liker jenta, ikke bli sammens med en random jente du ikke liker bare fordi du er ensom eller desperat, bruk heller litt lengre tid til å finne en fantastisk jente som du digger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det jeg trur har virket for meg, er å senke de til bunns med humor, vise att jeg ikke bryr meg spess om utseende, og ikke virke needy. Sånn skulle det være Lenke til kommentar
Gjest guest_ikke_trådstarter Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Heihei, jeg er relativt lav og ca 100 kg tung, og ganske støgg ellers, jeg har ingen venner og går aldri på fester osv, jeg er heller ikke spess flink på folk pga det ganske usosiale livet mitt. Men uansett har jeg hatt flere fantastiske jenter, med utseende de fleste kan drømme om, og fantastiske personligheter. Det jeg trur har virket for meg, er å senke de til bunns med humor, vise att jeg ikke bryr meg spess om humor, og ikke virke needy. +++++ Godt å vite at man kan skaffe jenter uten å alltid gå på fester og slikt. Men bare lurer på en ting. Hvordan er du kommer i kontakt med disse jentene? Hvis de går i samme klasse som deg blir det noe litt annet, men hva om jentene ikke gjør det? Hvor er det du tar kontakt med dem da når du sier at du ikke er så mye på fest osv? Håper ikke dette inlegget er i mot reglene av gjesteposting Lenke til kommentar
DMN Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvis du føler at vekten setter deg tilbake, hvorfor begynner du ikke å trene og få orden på kostholdet? Å være overvektig er ikke en unnskyldning. Jenter er overalt. På butikken, skolen, i byen, bowlinga, you name it. Er ikke verre enn å bare slå av en prat! Eventuelt kjøp deg "The Game" (en bok) og få en innføring i selvtillit og eksempler på hvordan du kan gå fram hos kvinner. Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg kjenner en som var nesten 25 år før han fikk sin første kjæreste. Han var vel nærmest ukysset frem til da, og han var veldig kjekk. Utseendet har ikke så mye å si når det gjelder det motsatte kjønn. Det viktigste er å være fornøyd med seg selv og virke selvsikker. Og hvorfor ikke gjøre noe for å føle deg bedre? Noen enkle grep i kostholdet kan gjøre underverker. Hvis du trener litt i tillegg så kanskje ikke vekta blir et så stort problem. Det kan ta litt tid å gå ned i vekt, men se for deg at du kanskje har en helt annen kropp om f.eks. 1 år hvis du begynner i dag. Man føler seg bedre etter en treningsøkt også. Det å snakke med jenter over msn syns jeg virker rart. Jeg syns du skal kontakte jenter på skolen, jobb, osv. Du burde prøve å prate med de på ordentlig. Jeg tror kanskje du burde gjøre noe med ditt eget selvbilde. For ofte må man ha det bra med seg selv før man kan ha det bra med andre. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Mange gode innspill her nå. Det handler om å ta iniativ overfor jenter, prøv å bli kjent med noen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente20_* Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hei, jeg er en jente på 20 år som sikkert har noen gode tips til deg For det første, ikke la det at du er overvektig hindre deg i å gå ut på fester ol. Jeg har selv en kamerat som sikkert er dobbelt så stor som deg Han går ut, koser seg og tenker ikke en gang på vekta si. Det er faktisk ikke selve kroppsformen din som avgjør om du får deg dame eller ei, det er måten du er på Han gutten jeg nå snakker om er kjempe livlig og forteller vitser i hytt og pine slik at alle jentene begynner å le, dette er hva vi liker. Kan også nevne han har hatt damer han, selv om han ikke er noe pen i ansiktet en gang. (stygt å si det om han da, men jeg prøver å få frem at det er personligheten alle jentene har falt for.) Men tilbake til deg. Hvis du sitter inne, og depper over kroppen din, hvor lite drag du har på damer så kommer selvtilitten din til å falle til bunns, og det er noe det verste vi damer vet, menn med lav selvtilitt som bare depper. ( Dette er ikke tiltrekkende.) Det som er tiltrekkende er å se en mann/gutt som kanskje ikke helt har utseende med seg drite i det og bare i alle fall late som han har høy selvtilitt Ta deg en tur inn til byen kle deg i noen fine klær, ta deg en hårklipp kanskje og hiv på deg noe parfyme og kom deg ut med vennene dine Gå ut og ikke bare stå der å se i gulvet, rak deg opp i nakken og hev hodet, så skal du se damene kommer etter hvert (Og selv om det ikke fynker etter de første gangene, så kommer det til å fynke tilslutt ) Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kan ikke si jeg er så tynn selv, og for meg fungerer det kjempefint Men jeg er ikke overfeit heller. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 jeg vet hvordan du har det, jeg var selv den karen som ikke var så ofte ute og jeg var litt feit også. selvtilitten var lav ja men så bestemte jeg må jo gjøre noe jeg kan jo ikke sitte inne foran pcen eller bare se på veggen å høre på musikk som trekker deg nedover i livet. jeg starta med å trene og hadde mange forskjellige mål trente masse og ettervert så jeg resultater. ette det jeg hadde sakt til meg selv " hva faen driver du med, du sitter jo bare her ikke rart at alt blir fucka" jeg ble sur på meg selv og brukte det over på treingen. men jeg hadde også mye følelse over det som gikk galt. kjærlighet , livet osv jeg fant min måte å få det ut på skrive dikt. du trenger ikke å være flikk i det det bare å få det ned på arket. når jeg starta opp siste året på 9ene klasse på ungdoms skolen merket mange folk over hvordan jeg hadde forandret meg. jeg fikk til å med litt flørting fra noen av de fineste jentene i klassen og jeg ble med ut på fester og hadde en moro ja. senere kjente jo hele kullet meg. det ikke så mye som skal til bare åpene deg mer og ikke vær redd. VIS VERDEN HVOR FLOTT PERSON DU ER Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slutt å spis, hvis overvekt var en sykdom, hvorfor finnes det ikke feite i afrika. Begynn å trene vekter, og løp mye. Les opp på Alpha-male teori, finns masse stoff om dette. Ta tiden til hjelp, dette er ikke noe som skjer på noen uker. Sett deg et mål om å gå ned 15 kilo i året. Fedme er uattraktivt, og uakseptabelt for unge mennesker. Få orden på livet ditt. Lykke til. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Slutt å spis, hvis overvekt var en sykdom, hvorfor finnes det ikke feite i afrika. Slutte å spise? Viser din kunnskap og slanking. Det finnes også mange mange feite mennesker i Afrika, har vært der nede, tydligvis ikke du Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Idiot, skjønte du virkelig ikke hva jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå