Gå til innhold

Gratis hjemmeside plass med støtte forPHP??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

www.starthotel.dk støtter php. Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok.

Lenke til kommentar
Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok.

home.no.net støtter ikke php, cgi eller asp.

Det er få gratishoteller som gjør det! :smile:

Lenke til kommentar
home.no.net støtter ikke php....

http://home.no.net/~nextgen/stotterikke.ph...et%20gjør%20dem

så det så :D

Dette er tatt fra siden dems:

3.7 Kan jeg bruke CGI-scripts, ASP, PHP, SSI eller Java servlets?

Nei, du kan dessverre ikke bruke noe av dette på home.no. Hvis du trenger en fullblods webløsning med mulighet for bl.a. CGI-scripts, PHP, SSI og MySQL, så anbefaler vi de rimelige webhotellene fra domeneshop.no, som starter på kun 39 kr/mnd.

Så det så!!!! :D:D

Lenke til kommentar
Ja, det var rart.....

Mulig vi snakker om to forskjellige sider...

i dont know. :p

Snakker nok om to forskjellige sider ja. Er jo forskjell på home.no og home.no.net.

Home.no.net støtter php, men det gjør ikke home.no

Lenke til kommentar

Snakker nok om to forskjellige sider ja. Er jo forskjell på home.no og home.no.net.

Home.no.net støtter php, men det gjør ikke home.no

Ser sånn ut ja...

Men uansett så hadde han som satte igang posten siden sin på start.no (home.no.net) så da er problemet løst. Der fungerer php fint :-)

Lenke til kommentar
www.starthotel.dk støtter php. Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok.

Litt lurt av en webhost å legge ut index filene, slik at det f.eks går an å registrere webhotel:

Forbidden

You don't have permission to access the requested file og directory on this server.

INFORMATION

Der er muligvis ikke uploadet nogen index.htm, index.html eller index.php mv.

Læs i vores FAQ hvordan man uploader en fil og undgår denne fejl. Du kan også få hjælp i vores forum iKnow.dk

De bedste hilsner

Web10

Lenke til kommentar

Litt lurt av en webhost å legge ut index filene, slik at det f.eks går an å registrere webhotel:

Forbidden

You don't have permission to access the requested file og directory on this server.

INFORMATION  

Der er muligvis ikke uploadet nogen index.htm, index.html eller index.php mv.  

Læs i vores FAQ hvordan man uploader en fil og undgår denne fejl. Du kan også få hjælp i vores forum iKnow.dk  

De bedste hilsner  

Web10

Fant du det på indexen på starthotel.dk eller på dinside.starthotel.dk..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...