fpal Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei Er det noen som vet om et gratis hjemmeside plass med støtte for PHP?? Ikke start.no (home.no.net) den virker ikke helt 100% med PHP.... Lenke til kommentar
dms Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 www.starthotel.dk støtter php. Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok. home.no.net støtter ikke php, cgi eller asp. Det er få gratishoteller som gjør det! :smile: Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 home.no.net støtter ikke php.... http://home.no.net/~nextgen/stotterikke.ph...et%20gjør%20dem så det så Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 home.no.net støtter ikke php.... http://home.no.net/~nextgen/stotterikke.ph...et%20gjør%20dem så det så Dette er tatt fra siden dems: 3.7 Kan jeg bruke CGI-scripts, ASP, PHP, SSI eller Java servlets? Nei, du kan dessverre ikke bruke noe av dette på home.no. Hvis du trenger en fullblods webløsning med mulighet for bl.a. CGI-scripts, PHP, SSI og MySQL, så anbefaler vi de rimelige webhotellene fra domeneshop.no, som starter på kun 39 kr/mnd. Så det så!!!! Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Rart, når jeg finner dette: Kan jeg bruke SSI, CGI, PHP, Frontpage-tillegg eller ASP? SSI, CGI, Frontpage-tillegg og PHP går fint. Foreløpig støtter vi ikke ASP. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, det var rart..... Mulig vi snakker om to forskjellige sider... i dont know. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, det var rart.....Mulig vi snakker om to forskjellige sider... i dont know. Snakker nok om to forskjellige sider ja. Er jo forskjell på home.no og home.no.net. Home.no.net støtter php, men det gjør ikke home.no Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Snakker nok om to forskjellige sider ja. Er jo forskjell på home.no og home.no.net. Home.no.net støtter php, men det gjør ikke home.no Ser sånn ut ja... Men uansett så hadde han som satte igang posten siden sin på start.no (home.no.net) så da er problemet løst. Der fungerer php fint :-) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Oooops.... en liten glipp av meg. :smile: Navnene er så like!! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 -moral of the story...begge hostene suger Jeg mener...hvor teit er ikke det da? Ha _nesten_ heeelt samme navn som konkurrenten!? Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hehe.. vet! Jeg foreslår starthotel.dk jeg.. :wink: Hvis det skal være gratis, ellers ville jeg valgt å kjøpe meg webhotel..hehe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 www.starthotel.dk støtter php. Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok. Litt lurt av en webhost å legge ut index filene, slik at det f.eks går an å registrere webhotel: ForbiddenYou don't have permission to access the requested file og directory on this server. INFORMATION Der er muligvis ikke uploadet nogen index.htm, index.html eller index.php mv. Læs i vores FAQ hvordan man uploader en fil og undgår denne fejl. Du kan også få hjælp i vores forum iKnow.dk De bedste hilsner Web10 Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 www.starthotel.dk støtter php. Eller så er det vel ikke noe galt med home.no.net og php vel? Det finnes mange grunner til å holde seg unna home.no.net, men php-støtten skal etter min erfaring være ok. Litt lurt av en webhost å legge ut index filene, slik at det f.eks går an å registrere webhotel: ForbiddenYou don't have permission to access the requested file og directory on this server. INFORMATION Der er muligvis ikke uploadet nogen index.htm, index.html eller index.php mv. Læs i vores FAQ hvordan man uploader en fil og undgår denne fejl. Du kan også få hjælp i vores forum iKnow.dk De bedste hilsner Web10 Fant du det på indexen på starthotel.dk eller på dinside.starthotel.dk..? Lenke til kommentar
dms Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du mener på "opprett bruker"-siden? Jeg har sett det før også, men da var det visstnok noe vedlikehold på gang. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 de holder på og bygge en portal eller no sånt så registeringen er ikke tilgjengelig. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 lol... da burde de hvertfall ha skrevet det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå