Gå til innhold

Jeg kom inn på Elektro :)

-deleted-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott å høre, jeg søkte også elektro litt på impuls for 3 år siden og kom inn =)

deretter fulgte jeg på med 2 år Flyfag som er en fantastisk bra linje, som man garantert ikke angrer på at man søkte på om man kommer inn;)

nå har jeg et år Befalskole forran med og deretter lærling som Flytekniker i i luftforsvaret i Bodø vis alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Flott å høre, jeg søkte også elektro litt på impuls for 3 år siden og kom inn =)

deretter fulgte jeg på med 2 år Flyfag som er en fantastisk bra linje, som man garantert ikke angrer på at man søkte på om man kommer inn;)

nå har jeg et år Befalskole forran med og deretter lærling som Flytekniker i i luftforsvaret i Bodø vis alt går etter planen :)

Kult :) Broren min gjorde det nesten det samme som deg, men han er avionikker da ;)

Lenke til kommentar

Gratulerer trådstarter :)

Jeg har selv gått elektro, og har nettopp fullført Data og elektronikk VG2.

Data og elektronikk var desverre ikke min greie, så jeg håper jeg kommer inn på Studiespesialiserende påbygning på andreinntaket. Ligger nå på 10 plass :hm:

Endret av Kajac
Lenke til kommentar

kjør på søk det om du vil, men jeg vil nå anbefalle deg Flyfag på det absolutt sterkeste, helt fantastisk linje, som jeg nevnte over - du vil ikke angre, og gode jobbmuligheter og råfet jobb:)

mye praksis på skolen, og spennende teori (tro det eller ei!) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...