Gå til innhold

Anskaffelse av enda en bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Da har det seg slik at jeg skal begynne på videregående. Har altså valget mellom en bitteliten acer aspire one 10 tommer eller latterlige 2667 ,- .

Vurderte å ta den summen + noe fra kontoen å kjøpe meg en data ( helst bærbar ) gidder maks å bla opp 3-4 tusen så det blir ca 6-7 tusen. Noen som har tips?

Har og en Compaq CQ50 112EO med 3 gb ram, 200gb HD, AMD Turion Dual-Core RM70 2.00 GHZ, har og litt problem med bråkingen med denne datamaskinen :(

Bør jeg skaffe meg enda en data ? ^^,

Vet dette ble en ganske teit tråd, men sånn går det når man ikke har sovet på mange netter.

Mvh

Endret av TitoCosta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet dette ble en ganske teit tråd, men sånn går det når man ikke har sovet på mange netter.

Hehe :)

Det du ikke sier noe om, er hva du bruker denne pc'en til. Spiller du? Ser du mye film? Bruker du photoshop ol? Eller skal du bare ha en pc med god batteritid som du skal ha til musikk/skriving/internett?

Lenke til kommentar
Det du ikke sier noe om, er hva du bruker denne pc'en til. Spiller du? Ser du mye film? Bruker du photoshop ol? Eller skal du bare ha en pc med god batteritid som du skal ha til musikk/skriving/internett?

Jeg spiller source ja, og jeg ser litt film, og dataen skal helst ha kjempemye batteri ;D ! som jeg skal ha til musikk/skriving/internett :O

Lenke til kommentar

Jeg spiller source ja, og jeg ser litt film, og dataen skal helst ha kjempemye batteri ;D ! som jeg skal ha til musikk/skriving/internett :O

Til den prisen du tenker på får du nok ikke en pc som har kjempelang batteritid *og* kan spille source-spill med god grafikk/god flyt. Du burde ikke ha større pc enn 15 tommer, siden du skal ta den med på skolen.

Hvis det er batteritid som er viktigst, foreslår jeg denne. Du får ikke spilt med særlig resultat på den.

Hvis du vil ha en pc som skal brukes til spill ol. hva med denne? Den har nok ikke superduperlang batteritid, men siden den er ganske billig, kan du investere i et ekstra batteri/et større batteri for eksempel.

(sorry orker ikke lete frem en spillpc til opp mot 7000)

lykke til

Lenke til kommentar

Til den prisen du tenker på får du nok ikke en pc som har kjempelang batteritid *og* kan spille source-spill med god grafikk/god flyt. Du burde ikke ha større pc enn 15 tommer, siden du skal ta den med på skolen.

Hvis det er batteritid som er viktigst, foreslår jeg denne. Du får ikke spilt med særlig resultat på den.

Hvis du vil ha en pc som skal brukes til spill ol. hva med denne? Den har nok ikke superduperlang batteritid, men siden den er ganske billig, kan du investere i et ekstra batteri/et større batteri for eksempel.

(sorry orker ikke lete frem en spillpc til opp mot 7000)

lykke til

http://www.ardata.no/PartDetail.aspx?q=p:2447019

vurderte å gå for den, hva sier du / dere ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...