Gå til innhold

Lotro lagger veldig

Anbefalte innlegg

Jeg har vel spilt lotro en stund, men jeg sluttet ca. 1 år siden.

Startet nylig, jeg er lvl 43 så jeg har spilt.

Men når jeg starter lagger det som F, har på Low, og det lagger forsatt.

Jeg tror jeg vet grunnen.

Har ett grafikk kort, veldig gammelt. NVIDIA 6600 GeForce.

Tror dere det er grunnen til lagg og klikking?

Tenkt og kjøpe meg NVIDIA GeForce 8400 GS GPU, tror dere jeg da har sjansen til og få spille på high, uten lagg og problemer?

Endret av BæsjePromp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det gamle kortet er allt for gammelt. Men ikke kjøp 8400, jeg tviler sterkt på at du har sjangs og kjøre på mer en Medium da. Jeg har 8800 GTX og jeg klarer DX10 på Very High uten problemer, men det er fordi jeg har det beste kortet i G80 serien. Nei du burde heller kjøpe enten et G90 eller G200 kort med en gang.

For og gjøre det lett, det er nummer 2 i tall rekka som sier hvor bra kortet er

feks. GF 8x00

x = 2 : Ment for de som ikke trenger og bruke mye "heavy" grafikk relaterte ting

x = 8 : Mere ment for gamere

x = 9 : Hardcore.

(er ivertfall slik jeg har lært det).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja det gamle kortet er allt for gammelt. Men ikke kjøp 8400, jeg tviler sterkt på at du har sjangs og kjøre på mer en Medium da. Jeg har 8800 GTX og jeg klarer DX10 på Very High uten problemer, men det er fordi jeg har det beste kortet i G80 serien. Nei du burde heller kjøpe enten et G90 eller G200 kort med en gang.

feks. GF 8x00

x = 2 : Ment for de som ikke trenger og bruke mye "heavy" grafikk relaterte ting

Takker for godt svar! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

feks. GF 8x00

Takker for godt svar! :)

Det er ikke helt rett det Surmoth sier f.eks Kortet 8800 Gtx kjører alle G90 kortene sønder og sammen... untatt 9800GTX men det er veeeeeeldig minimalt, man kan si at 8800GTX er nesten akkurat det samme kortet som 9800GTX untatt at i kortet 9800GTX minsker de kortet med Nano teknologi noe som gjør at kortet blir billigere å produsere en 8800GTX så man kan si at 9800GTX er et 8800GTX kort i "fåreklær"...

som sagt liten forskjell grafikkmessig :)

Vill anbefale deg og kjøpe et par-tre 9800GTX kort og legge dem i SLI ;)

Men hvis du må velge mellom 9800 eller 8800 GTX vil jeg nok anbefale 9800GTX

Endret av Tomano
Lenke til kommentar

feks. GF 8x00

Vil ikke si at G90 serien er "Hardcore" da må man gå opp til 280GTX + etter min mening...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...