Gå til innhold

Feil på Yamaha RX-V563 ?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg ny surroundreciver, en Yamaha RX-V563 for et par dager siden og jeg synes det er rart at når jeg skrur over fra surround 7-1 til 2 kanals stereo så forsvinner lyden i venstre hovedhøytaler. :no:

En kamerat av meg som har en Yamaha RX-V3900 har prøvd å hjelpe meg, men han vet heller ikke hva det kan være som gjør dette? På hans fungerer det i begge høytalere når han skrur over. Han tror noe må være galt med den. Men jeg mener det kan være noen innstillinger som er feil? :yes:

Er det noen som kan hjelpe meg vist det er en helt fornuftig løsning på problemet. :dribble:

Jeg er helt grønn på dette i det hele tatt, så vist noen kan hjelpe må det forklares veldig spesifikt. :hmm:

Da vi justerte inn første gang med mikrofonen så hørtes alt bra ut. :roll: Alle syv høytalere fungerer fint, men da jeg ville sjekke Cd spilleren og kobler over på den i 2 kanals stereo forsvinner lyden i venstre hovedhøytaler?

Noen som har peiling? Please. :cry:

Det kan jo være feil i programeringen men????? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Mange takk Chosiso.

Det var det som skulle till. At det går ann å være så nøye. :dribble: Måtte gå over alle høytalerledninger og å klippe de helt like samt å tvinne de helt likt, og å se etter at alle var satt helt likt på bananpluggene. :thumbup:

Da sluttet feilmeldingene å komme. Takk :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...