Nektard Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Heisan Nå har det seg sån at jeg klarte å tømme et glass vann i hjemmepc'n og må ty til skolepc'n. Men klarer ikke å komme på nett selvom jeg bruker kabel. Men på skolen går det uten problemer. Er nå på mammas pc som ikke har problemer med å komme seg på nett. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Tusen takk får svar!! Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heisan Nå har det seg sån at jeg klarte å tømme et glass vann i hjemmepc'n og må ty til skolepc'n. Men klarer ikke å komme på nett selvom jeg bruker kabel. Men på skolen går det uten problemer. Er nå på mammas pc som ikke har problemer med å komme seg på nett. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Tusen takk får svar!! oppdatert driveren? ellers kan det jo være kabelen..? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Heisan Nå har det seg sån at jeg klarte å tømme et glass vann i hjemmepc'n og må ty til skolepc'n. Men klarer ikke å komme på nett selvom jeg bruker kabel. Men på skolen går det uten problemer. Er nå på mammas pc som ikke har problemer med å komme seg på nett. Er det noen som vet hva jeg må gjøre? Tusen takk får svar!! oppdatert driveren? ellers kan det jo være kabelen..? Har ikke oppdatert driveren, hvordan gjør jeg det? kabelen fungerer Lenke til kommentar
Maruz Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Sjekk nettverksinstillingene på maskinen, om du mottar IP automatisk eller om disse er definert på maskina for å passe mot skolenettet. Litt forskjell på hvordan du gjør dette i Vista og XP, så må vite hva du har før jeg forklarer hvordan du gjør det Er laptoppen noe du har fått på skolen, eller er den privat men at du bare bruker den på skolen? Endret 13. juli 2009 av Maruz Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Sjekk nettverksinstillingene på maskinen, om du mottar IP automatisk eller om disse er definert på maskina for å passe mot skolenettet. Litt forskjell på hvordan du gjør dette i Vista og XP, så må vite hva du har før jeg forklarer hvordan du gjør det Er laptoppen noe du har fått på skolen, eller er den privat men at du bare bruker den på skolen? Fikk den på skolen, men skal funke hjemme, hvis jeg skrur av proxyen. Mange venner bruker den hjemme ! Men alt jeg vet er at det står Sendt F.eks 340 og motatt 60 på den status greia. Fortsatt takknemlig or alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå