HeHauken Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Arsenal - United @ Emirates. Søndag 31.01.10. Storoppgjør og greier. Du må kose deg! Skal selv forsøke å få til hjemmekamp mot Arsenal over nyttår. Wolves-kampen var forresten magisk Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skal på Chelsea - Everton, 12.desember. Skal stå med Everton-fansen, de svina! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ons 10-03-2010 Kl. 20:45 AC MILAN I will be there. Endret 5. januar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Liverpool-Pompey, be there or be square! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Barcelona - Osasuna neste onsdag. Forhåpentligvis. Skal på treningsleir og flyet lander ti på sju. Så det blir jævla marginalt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Chelsea - Wigan. 9. mai. En måned til i dag. Gleder meg litt, kanskje. Reise fra Trondheim kom seg på under 800 kroner. Tog og Ryanair. Good stuff! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal til London fra 11. Juli til 19. Noen som vet om det er noen premier Leaguekamper der da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 I og med at Premier League avsluttes rundt 10. mai, og starter opp igjen i august, så nei. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det noen championchip kamper da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nei, sesongen i England (og i mange andre land) er mellom august - mai. Så dessverre, du får ikke sett så mye fotball da. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Da har jeg fått tak i billetter til Tottenham - Man City den 14. august. Blir min andre fotballtur til balløya Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tilbringer faktisk den dagen i London jeg også, men skal dog ikke på kamp. Dagen etter derimot, Liverpool-Arsenal på Anfield! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Tenkte meg over til Newcastle, men må se ann økonomien, hotell og billetter er ikke så galt, men flyturen koster mest. Hvis jeg fikser meg noen billige flybilletter så kanskje. Evt var det snakk om en tur til Roma også, men igjen kommer det ann på økonomi. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Hva med å ta en oppdatering av tråden, eventuelt gi noen andre ansvaret for oppdatering for å få litt fart på tråden igjen? Selv skal jeg på United - Liverpool i september. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Tilbringer faktisk den dagen i London jeg også, men skal dog ikke på kamp. Dagen etter derimot, Liverpool-Arsenal på Anfield! Nice. Gleder meg først og fremst til City vs. Spurs-kampen, men skal også bli utrolig gøy å oppleve stemningen neddi der like det braker løs. Regner med alt fokus er mot PL-starten, så det skal bli noe. Hva tenker du å gjøre i London på lørdag'a? Du tar sikkert toget til Liverpool da, eller ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Fotball i England er fantastisk å se. Har vært på Anfield 6 ganger, en CL-bortekamp og en pre-season-bortekamp. Kommende sesong bor jeg i London fra 15. september, og blir å se på ca. 10-11 ligakamper på Anfield (går glipp av en del kamper i jul og påske). Bortekamper og evt. nøytrale kamper må jeg se litt an på tid og økonomi, men hadde vært veldig morsomt å få sett litt av det også. De som ikke har sett laget sitt spille enda - dra! Money well spent. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Var faktisk på Anfield i januar i år. Så 2-0-kampen mot spurvene, og kommer aldri til å glemme you'll never walk alone før kampen sammens med den enorme støtten til Benitez under kampen (over halvparten av supportersangene dreide seg om benitez, i positiv forstand). Vil si Anfield er en magisk opplevelse for en hver fotballelsker. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Tjotr: Skal på omvisning på Emirates, pga en kamerat som er med er kanon. Deretter er det litt usikkert, i og med at RBK-Start er flyttet til lørdagen. Håper vi kan få sett den i London. Hadde rigget så vi skulle få se den i Liverpool på White Star, men så ble den flyttet til lørdag og da er vi i London... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Iløpet av mitt opphold i den evige stad får jeg med meg Roma - Inter og Roma - Cluj. Forhåpentligvis er det ingen restriksjoner, men man skal aldri si aldri med denne voldsomme seriestarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå