Gå til innhold

Oversikt: Hvem skal på fotballkamp i utlandet kommende sesong

Alastor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Tenkte meg over til Newcastle, men må se ann økonomien, hotell og billetter er ikke så galt, men flyturen koster mest.

Hvis jeg fikser meg noen billige flybilletter så kanskje.

Evt var det snakk om en tur til Roma også, men igjen kommer det ann på økonomi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tilbringer faktisk den dagen i London jeg også, men skal dog ikke på kamp. Dagen etter derimot, Liverpool-Arsenal på Anfield!

Nice. Gleder meg først og fremst til City vs. Spurs-kampen, men skal også bli utrolig gøy å oppleve stemningen neddi der like det braker løs. Regner med alt fokus er mot PL-starten, så det skal bli noe. Hva tenker du å gjøre i London på lørdag'a? Du tar sikkert toget til Liverpool da, eller :)?

Lenke til kommentar

Fotball i England er fantastisk å se. Har vært på Anfield 6 ganger, en CL-bortekamp og en pre-season-bortekamp. Kommende sesong bor jeg i London fra 15. september, og blir å se på ca. 10-11 ligakamper på Anfield (går glipp av en del kamper i jul og påske). Bortekamper og evt. nøytrale kamper må jeg se litt an på tid og økonomi, men hadde vært veldig morsomt å få sett litt av det også.

De som ikke har sett laget sitt spille enda - dra! Money well spent.

Lenke til kommentar

Var faktisk på Anfield i januar i år. Så 2-0-kampen mot spurvene, og kommer aldri til å glemme you'll never walk alone før kampen sammens med den enorme støtten til Benitez under kampen (over halvparten av supportersangene dreide seg om benitez, i positiv forstand). Vil si Anfield er en magisk opplevelse for en hver fotballelsker.

Lenke til kommentar

Tjotr: Skal på omvisning på Emirates, pga en kamerat som er med er kanon. Deretter er det litt usikkert, i og med at RBK-Start er flyttet til lørdagen. Håper vi kan få sett den i London. Hadde rigget så vi skulle få se den i Liverpool på White Star, men så ble den flyttet til lørdag og da er vi i London... :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...