Alastor Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Da er det klart: ManUtd- City 19.September. Altså samme som gode gamle Alastor Nice nice! Reiserute? Og jeg er ikke gammel, HYSJ! Endret 21. juli 2009 av Alastor Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da er det klart: ManUtd- City 19.September. Altså samme som gode gamle Alastor Nice nice! Reiserute? Og jeg er ikke gammel, HYSJ! Altså, jeg skal prøve å finne ut hvilken jeg skal ta, men reiser gjerne sammen med deg (ettersom den er billigst) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Reiser med en kompis allerede sånn sett . Men det er vel den rimeligste reiseveien også ja. Du får se på det! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Reiser med en kompis allerede sånn sett . Men det er vel den rimeligste reiseveien også ja. Du får se på det! PM meg med reiserute og detaljer da Vis du orker Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Satser på å komme meg over for å se United-Bolton 17.oktober. Foreløpig bare i planleggingsfasen, men når lønna kommer på fredag skal vi se om det ikke blir fart i sakene. Håper å kunne ta turen for å se en Leeds-kamp i samme slengen også Endret 26. juli 2009 av GBD Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Da er det klart: ManUtd- City 19.September. Altså samme som gode gamle Alastor Nice nice! Reiserute? Og jeg er ikke gammel, HYSJ! Pfft, du er jo halvveis til femti. Med mindre jeg vinner i lotto, tror jeg ikke jeg kommer meg på kamp i år. Blæh. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 skal dra med BRSCN å se Blackburn-Burnley 17.Oktober, og gleder meg noe sykt til den største kampen som finnes for en Roverssupporter som meg BRSCN setter opp tur til tiårets kamp på Ewood Park der du får se East Lancashire-derbyet mellom Blackburn og Burnley! Bli med BRSCN til England og se det store lokaloppgjøret, under følger programmet vi har å tilby: Torsdag 15 Oktober: Oppmøte Sandefjord Lufthavn Torp er kl 17.45. Flyet går 19.55 og lander på Birmingham airport kl 20.55 lokal tid. Derfra tar vi oss til Liverpool der vi sjekker inn på Travellodge Liverpool central. Beregnet ankomst er ca 23.30. Travellodgee ligger midt i Liverpool og har bra engelsk standard. Fredag 16 oktober: For de som har lyst kan jeg fikse omvisning på Ewood Park denne dagen, si fra til meg hvis interesse. Hvis ikke er det muligheter for shopping og å kikke litt rundt i Liverpool by. Lørdag 17 oktober: Lyst på en lørdagskamp? Mulighetene er isåfall mange: Everton-Wolverhampton(i Liverpool) Blackpool-Plymouth Tranmere-Brighton(i Liverpool) Stockport-Millwall Accrington-Bournemouth Crewe-Port vale Si fra hvilken kamp som det er interesse for, vi prøver å få til noe felles til Crewekampen. Søndag 18 oktober: Vi drar tidlig opp til Blackburn for å suge til oss mest mulig av atmosfæren både før og etter kamp. Det vil bli bestilt minibuss fra Liverpool som drar tilbake på ettermiddagen/kvelden. Kick off Blackburn-Burnley er klokken 13.00. Etter kampen vil det være mulig å møte spillerne for bilder og autografer. Mandag 19 oktober: Flyet går fra Liverpool John Lennon airport kl 12.05 og lander på Torp kl 14.55. Prisen på turen er på 3100 kr og inkluderer: - Fly Sandefjord- Birmingham - Fly Liverpool- Sandefjord - 4 netter på Travellodge Liverpool central - Kampbillett Blackburn- Burnley - For de som bare trenger håndbagasje(10kg) blir prisen 2900kr. - Prisene kan variere fra uke til uke så det lønner seg å bestille tidlig. Påmelding starter mandag 17. August, men da dette er en ekstremt populær tur lønner det seg å forhåndsbestille ved å ringe meg før den dato. - BRSCN tar ikke ansvar for kansellerte fly eller utsatte/avlyste kamper. Vi anbefaler også alle reisende å ha reiseforsikring. Påmelding skjer til reiseleder Ronny Losoa på tlf:*number*(mellom 15.00-18.00 og etter kl 20.30). Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Skal til Barcelona i høstferien og hvis alt går etter planen så skal jeg på Barcelona - Almeria 3. oktober. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Før meg opp; jeg skal på Arsenal - Tottenham den 31. oktober. <:-) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Skal på Barcelona- Rubin Kazan den 20.oktober . Endret 17. september 2009 av Smågal Lenke til kommentar
GBD Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nå er det bestemt at jeg skal over for å se United-Bolton 17.oktober. Siden vi er der en langhelg har vi også sikret oss billetter til Blacburn-Burnley, samtidig som vi satser på å få med oss Leeds-Norwich. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jeg har også tenkt å dra til Manchester for å se United - Bolton den 17., som en del av feiringen av 18. årsdagen min. Noen som har noen tips til hvor det er best å bestille fra? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå er det bestemt at jeg skal over for å se United-Bolton 17.oktober. Siden vi er der en langhelg har vi også sikret oss billetter til Blacburn-Burnley, samtidig som vi satser på å få med oss Leeds-Norwich. Du valgte den beste Blackburnkampen som du kunne valgt Ewood Park blir garantert full Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Da ser det ut som at det blir Roma-Match(er) på meg, både mot CSKA-Sofia (1 Oktober) og Napoli (Påfølgende helg) Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hvem går du gjennom for å skaffe billetter til Roma Giallorossi? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hvem går du gjennom for å skaffe billetter til Roma Giallorossi? Aner ikke, sender brutters ut for å gjøre sånt - Men kan spørre Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ser ut som det blir Liverpool-Portsmouth Lør 13.03.10 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Chelsea - Wolverhampton 21.11.09. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Arsenal - United @ Emirates. Søndag 31.01.10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå