Porto Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei. Når jeg skal snakke på vt eller skype, så kommer det kraftig skurring for alle jeg snakker med. Det er såpass at folk ikke holder ut! Jeg tror det begynnte da jeg byttet fra vista til xp. Jeg bruker nå windows 7 rc. Kan det være en driver eller noe sånt? takker for svar Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Høres ut som du har alt for mye forsterkning på mic'en din. Skal såvidt jeg husker være en wizard for å stille inn denne under avanserte lydegenskaper i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 En typisk feil er å ha lavt opptaksvolm i windows instillingene, men alt for høyt "sende" volum i applikasjonen (skype eller ventrillo eller hva det nå sulle være). Det fører til overamping av signalet og lyden blir fryktelig forvrengt. For XP, husk å huke av for +20db boost under mikrofon voluminstillingene. Opptaksvolumet bør deretter settes til 80-100% på windows instillingene, og så regulerer du resten av høyt det er komfortabelt i selve programmet. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå