emilkje Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Tittelen forteller egentlig det meste. Alle synspunkter taes hjertelig imot Kamera: Casio EX F1 24 mm F/4,3 1/250 sek ISO-400 EDIT: S/H + støy + mur i bakgrunnen Endret 14. juli 2009 av eMilt Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Jeg synes; -Du skulle ha gått litt nærmere (evt zoome inn) -Gått ned på kne for å få bildet i øyehøyde og komponere sånn at du ikke fikk så mye utbrent oppe i venstre hjørne, evt croppe det vekk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Fint bilde. Men syns det utbrente området ødela litt. Hvor i verden er dette tatt? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Flott bilde, hadde bare området oppe i venstre hjørne vært mindre sol på så hadde det jo vært enda bedre. Men, men. Du fant i hvertfall et supert motiv. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Takker for svar Enig at jeg skulle gått ned i øyehøyde og nærmere motivet. Da hadde jeg nok fått litt mere av uttrykket i ansiktet, og det hadde nok skapt en litt mer dramatisk følelse. Menmen.. Man lærer av sine feil. Wikipedersen: Jeg velger å beholde mystikken i bildet ved ikke å oppgi hvor det er tatt. Men jeg kan forsikre deg om det er et sted du aldri skulle tro Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Lukter jeg gravemaskin, og ikke stridsvogn? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Nei det er faktisk en stridsvogn Mener det er en vraka Leo2. Her er et annet bilde jeg tok på samme tidspunkt som bekrefter dette Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Wild. Kudos for et veldig fint motiv Endret 13. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 fett bilde! Er det sibolandsbyen på rena det er snakk om? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 SIBO-landsbyen på Elverum Ligger noen kilometer ovenfor Terningmoen Leir. Takker for kommentarer Lenke til kommentar
N-pimpd Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Minner meg litt mer om en litt shabby østeuropeisk soldat(feltflaske, skytevanter, boots) under pausen i marsjen. Hadde vært fett i Sorthvitt. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Den stemningen jeg var ute etter, så det var jo bra Prøvde meg på sort/hvitt, men det funket faktisk ikke så bra. Synes alt bare gled inn i hverandre, så personlig synes jeg fargene hjelper med å skille detaljene fra hverandre. Takker for svar alle sammen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Nå er ikke jeg noen ekspert, men kunne det blitt tøft med litt støy? Kanskje funket bedre i S/H med litt støy også.. Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Første post er oppdatert med nytt bilde! Lagt på en mur i bakgrunnen pluss S/H og støy. Fungerte ganske bra egentlig, selv om jeg ikke er noe spesielt fan av å redigere bilder såpass mye Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Funka greit å få vekk det utbrente partiet, samt lagt på litt støy. Men jeg liker ikke 'juks' Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 ... Men jeg liker ikke 'juks' Så enig, så enig. Bildet bør ikke baseres på etterbehandling, men på kamerateknikk. Men for denne gang er jeg vel unskyldt siden jeg ikke har speilrefleks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå