TheCatIsALie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Tittelen taler. Har Win 7 RC 32 bit, hva burde jeg ha? (xp er standard på skolen) noen som har hatt ikt service og vet? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Du trenger ikke å ha egen pc for å gå på ikt, skolen har maskiner som dere bruke i undervisningen. jeg gikk der 08-09 vi brukte win xp Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2009 Så vi skal ikke bruke skolepcene? (alle har bærbar) For sikkerthets skyld kan jeg sikkert installere xp for så be it dustene på skolen formatere. (eller sier det er en liten feil, så de formaterer) Så er jeg helt sikker. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Tror nok du får formatere den selv, du begynner jo faktisk på en IKT linje ig du blir en sånn IT dust selv men en god ide å ha XP Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Jaja, men skolen legger inn masse drit jeg egentlig ikke trenger.. og legger meg inn i domenet.. (så jeg kommer på hoved nettet, og ikke bare gjest) Formatere i seg selv er lett. PS! Jeg skal da ikke bli dust.. (hadde du sett de på skolen hadde du visst), de gjør ikke annet enn å formatere, eller å SENDE INN til reprasjon..(sikkert LITT pga garanti) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå