Nuntun Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei Som emnetittelen sier skal jeg ha en ny ekstern disk. Er interessert i en terra disk, som kan stå plugget til maskinen "konstant". Skal bruke den som lagringsplass for (lovlig ) nedlastede/rippede serier, filmer og musikk. Skal ikke kjøres noen tyngre programmer eller noe fra denne disken. Grunnen til at den skal være ekstern er siden jeg trenger den til noen saker på min laptop også Men så kommer spørsmålet.. Hvilken disk type/merke blir best for meg da? Er de standard Western Digital Elements 1TB diskene gode i forhold til Seagate sine? Eller er det andre merker som er enda bedre i forhold til pris? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har hatt både Lacie og WD Mybook i flere år. Aldri hatt problemer med noen av dem. WD elements er i tillegg "liggende" sånn at du ikke velter den (noe jeg har gjort en del ganger med min). Funker fortsatt - så kvaliteten er ikke noe å si på. Jeg ville kjøpt Elements 1TB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå