manet44 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Vurderer å kjøpe en Derbi Senda R X-Race, hva vil jeg kunne selge denne for om 2 år visst jeg behandler den fint? Har et spm til; hvilke ekstrautgifter er det ved kjøp av ny moped? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Et tap på rundt 30% må du nok regne med. Spørs jo litt hvordan du behandler den, trimmer etc. Endret 13. juli 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Heisann Jeg gjorde det du tenker på, kjøpte meg en ny Derbi X-race i 2005. For 20000, inkl. reg. Flott moped, går godt osv. Angående utgifter, det bestemmer du ganske mye selv. Spørs på kjørestil, vedlikehold og stell. Standard utgifter på disse er hjullager, og pærer. Dette ryker ofte. På de 2 årene jeg hadde sykkelen byttet jeg hjullager bak 2 ganger, og foran 2 ganger, det kan ha noe med kjørestilen. Men det er en enkel jobb å bytte. Så er det jo oljeskift, evt å sette den inn på service. Jeg solgte min for 14500,- og den var sånn passelig strøken. Tror viss du behandler den pent, og steller fint med den så får du 13-14-15000,- Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå