stoolman Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det er nå fjerde gangen jeg bestiller cd brenner fra Komplett, og fjerde gangen jeg velger bulk, for å spare noen kroner.... Men hvorfor i H****te jeg ikke lærer er en sak for de med embetseksamen i psykologi...... Dette er også fjerde gangen jeg får en defekt brenner!!!!!!!!!!!! Hadde det enda vært så enkelt som å sende denne tilbake, og få dekt kostnadene med dette så hadde jo dette vært grei skuring, men er det slik; nei!!!! Nå må jeg sende drevet tilbake, betale 100 kroner for dette og så vente en uke til de får testet om det er slik jeg sier.... Lærdom: KJØP RETAIL!!!!!!!!!!!!!!!!! En eller to ganger hadde ikke plaget meg, men fire ganger!!! Det er nesten så jeg tror at de forsikrer seg om at det er feil på drevet før de sender de ut!!! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Selv om d virker sånn, siden du har fått 4 defekte, så er d nok ikke noen forskjell på bulk og retail drevet Uansett KJIPT! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 tror du har vært uheldig, det skal ikke være defekt selv om det er bulk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå