Sertito Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Hei lager noen små filmer her hjemme og vil gjerne brenne de på dvd med meny og greier. Noen forslag til programmer jeg kan gjøre dette med? Trenger ikke være gratis, men det funker det og Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Gode brenneprogrammer som Ashampoo Burning Studio 9 eller Nero 9 har enkle menyer du kan legge til. Når det gjelder disse to, så har Nero helt klart mer funksjoner. Ashampoo er dog enklere i bruk og kan også være langt billigere. Om du bruker 30-dager prøveversjonen, vil du få tilbud om å kjøpe programmet, og ofte vil du få tilbud om å kjøpe produktet til under halv pris. Du har også programmet Ashampoo Movie Shrink & Burn 3 Dette var bare et forslag. Jeg vet ikke hvor avansert du vil ha det. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) DVD Flick kan jeg anbefale : ) Det er kjempeenkelt å bruke, og selve brenne-delen etter encodingen blir brukt med ImgBurn (følger med og er integrert i DVD Flick). Nevnte jeg at det er gratis? Endret 16. juli 2009 av Requi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå