Hootie Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Sitter her på hytta med telenor mobilt bredband på dataen, men tilkoplinga endrer mellom edge og 3g, så da går det litt tregt på nettet. Finnes det nettlesere som er raskere enn andre? Ein som fungerer liknendes som opera mini for mobil? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Ja, Opera 10, beta. Der har du en Turbo-funksjon som fungerer meget bra. http://www.opera.com/portal/turbo/ Lenke til kommentar
VTI Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Når jeg er utenfor "internett området" bruker jeg mobilen (SE P1i) til å koble PCen til nettet via Bluetooth og da får du en nokså grei internett tilkobling som går like fort på alle internett leserne. Personlig synes jeg Internet Explorer 8 er best Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Opera 10 beta har den funksjonaliteten at dataene går gjennom serverne til Opera og blir komprimert før de sendes videre til deg (samme prinsipp som på Opera Mini). Med andre ord mindre data å laste og veldig gunstig på svake linjer. Ikke ofte jeg anbefaler én nettleser over alle andre, men i dette tilfellet er det ikke tvil. Endret 12. juli 2009 av hernil Lenke til kommentar
moskito Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Opera 10 beta har den funksjonaliteten at dataene går gjennom serverne til Opera og blir komprimert før de sendes videre til deg (samme prinsipp som på Opera Mini). Med andre ord mindre data å laste og veldig gunstig på svake linjer. Ikke ofte jeg anbefaler én nettleser over alle andre, men i dette tilfellet er det ikke tvil. Jeg synes google chrome er best:D Lenke til kommentar
hernil Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Opera 10 beta har den funksjonaliteten at dataene går gjennom serverne til Opera og blir komprimert før de sendes videre til deg (samme prinsipp som på Opera Mini). Med andre ord mindre data å laste og veldig gunstig på svake linjer. Ikke ofte jeg anbefaler én nettleser over alle andre, men i dette tilfellet er det ikke tvil. Jeg synes google chrome er best:D Leste du det jeg skrev? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Opera. Opera 10 er enda i beta-utgave, men denne har et slags turbo-modus som du kan dra nytte av på en svak linje. Mange av bugsene er vekke etter siste update, så kan trygt anbefale den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå