Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor er det billigst å kjøpe Fleshlight, + div.

Gjest g15

Anbefalte innlegg

Poster som gjest da det blir for personlig, samt at diverse søsken har begynt å snoke på forumet.

Kort og godt:

1. Hvor er det billigst å kjøpe en Fleshlight med alt som trengs (glidemiddel) inkl post og postoppkravgebyrer.

2. Finnes det noen billigere produkter som funker like bra, eller finnes det bare ett godt alternativ?

Siden jeg vet hvordan disse trådene skeier ut så ser jeg meg frabedt fra kommentarer som "lol, bare å skaffe deg dame da lol, ikke pul en plastikkboks", "greier du ikke å runke uten hjelpemiddel?" og lignende.

Jeg vil ha en fleshlight da jeg vil ha litt mer spenning i onaneringen, og klarer meg foreløbig fint uten en bedre halvdel, slikt kommer når det kommer og jeg har ingen planer om å rushe ting.

Igjen: Hvor er det totalt billigst (Frakt, postoppkrav, glidemiddel, fleshlight) å kjøpe en fleshlightpakke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har ikke jeg erfaring med det , men hvordan skal du bestille dette uten at noen i huset finner hentelappen i postkassen?

Når jeg bestillte diverse ting fra ps.no så fikk jeg ikke noe hentelapp, kun sms / mail. Det samme når jeg bestillte ting fra komplett.

tror vel kondomeriet er ganske dyrt. På produsentens hjemmeside koster produktet ca 60dollar (rundt 400 kroner), kondomeriet selger det til 800kroner, uten tillegsutstyr, frakt eller hva posten tar for postoppkrav.

Blir vel fordt rundt 1200 fra kondomeriet kan jeg tenke meg. Mener i alle fall at det koster sånn 120 kroner for tjenesten "postoppkrav" eller noe, når jeg bestillte tskjorter fra rockshop var det i alle fall sånn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...