Gjest anonym usikker Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 heisann. jeg har støtt på ett problem hvor jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre... her er tingen : jeg har blitt forelska i ei jente, men the problem is att eg iche vett om hu lige meg... vi er ganske gode venner om vi har klint når vi har festa og slik .... det er 3 andre gutter som liker henne men hun kan ikke fordra dem ... jeg har hjulpet henne med hvordan hun kan si "nei " til dem ..osv. vi stoler bra på hverandre også men jeg vet liksom ikke om hun har den type følelser for meg.... hun sender liksom hjerter og slik på msn og da virker det som hun liker meg , men i virkeliheten er hun akkuratt bare som en veldig god jentevenn (litt kosete men jeg tror hun er det generelt.)... og hun sier att det er kjempe kjekt å ha meg som venn men jeg er redd for att jeg ødlegger vennskapet dersom jeg "prøver meg " og hun ikke liker meg ... så de store spørsmålet er : hva tror dere ? hva ville dere jort ? beklager bryet dette måtte påføre dette men jeg er helt i tvil om hva jeg skal jøre og pliis helst seriøse gode svar :D Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fortell henne hva du føler! Funka for meg! Lenke til kommentar
Gjest usikker 15 åring Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fortell henne hva du føler! Funka for meg! det er akuratt det som er enn del av problemet .. jeg vet ikke om jeg kommer til å ødelegge vennskapet vårs ved å bare si det rett ut ..... jeg er så i tvil .. btw takk for svar og håper på mer Lenke til kommentar
Gjest meg ijenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 takk for spørsmål men hvor blir svara av ? Lenke til kommentar
War Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ingen på 25 liker den samme jenta som man likte da man var 15. Dvs at du vil være glad senere om det ikke blir noe. Matematisk vil dette regnestykke innenfor sansynlighet tale til din fordel. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ingen på 25 liker den samme jenta som man likte da man var 15.Dvs at du vil være glad senere om det ikke blir noe. Matematisk vil dette regnestykke innenfor sansynlighet tale til din fordel. Bullshit. Jeg er riktignok bare 24, men sammen med samme jenta som da jeg var 15. Lenke til kommentar
Gjest meg ijenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ingen på 25 liker den samme jenta som man likte da man var 15.Dvs at du vil være glad senere om det ikke blir noe. Matematisk vil dette regnestykke innenfor sansynlighet tale til din fordel. Bullshit. Jeg er riktignok bare 24, men sammen med samme jenta som da jeg var 15. Det var inderli godt å høre takker for svar mens jeg lurer på en ting til. hvordan synest dere att jeg burte gå fram ? hva hadde dere gjort ? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Først og fremst må du jo ha henne litt for deg selv, og ikke bare møtes på fester... invitere henne på middag? Og snakk sammen "på ekte", ikke over MSN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Retningslinjene sier spesifikt at skrivefeil og lignende ikke skal kommenteres i en tråd, så innlegg som bryter med dette er fjernet fra tråden. Minner samtidig på at det ikke er tillatt å skrive dialekt på forumet, så det vil jeg ikke se noe mer av heller. Emnetittelen er også endret, slikt at det beskriver trådens innhold bedre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_pero_* Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Sannsynlig så liker hun deg nok ikke slik dersom dere har vært bekjente lenge uten at hun har vist interesse. Spørsmålet ditt om du skal spørre for å være 100% sikker er en klassiker og et dilamma uten sidestykke. (Det er jo ofte en grunn for at avstandsforelskelse er et stort problem for mange). Du må tenke konsekvens her, er du beredt på at vennskapet går til helvete om hun svarer nei? Snakker av erfaring, alle jentene jeg har sagt eller mer enn hintet og ikke fått positiv tilbakemelding har blitt skremt langt til ..... Så jeg ville kanskje prøvd å hinte lengst mulig uten å si det rett ut, dersom du ikke vil risikere forholdet. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Først og fremst må du jo ha henne litt for deg selv, og ikke bare møtes på fester... invitere henne på middag? Og snakk sammen "på ekte", ikke over MSN Middag i form av frossen pizza og film. Prat litt under filmen (bare sleng på en kommentar til noe som skjer i filmen og indikerer til en liten samtale). Er stemningen kun vennskapelig så er det en god idé å droppe det. Er du usikker så legg armen rundt henne og da merker du fort om det blir kleint. Velg en komedie med litt romanse i seg og ha en skrekk film på lur som film nr. 2. Sats på klining istedenfor "jeg er forelsket i deg". Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På egne erfaringer anbefaler jeg deg ikke å gå inn i et forhold med bestevennina di. Det som blir å skje 99 % av tiden er at dere blir sammen en stund, det blir slutt, å dere mister alt som heter forhold/vennskap med hverandre. Så sitter du der som en idiot som innser at du han mistet både kjæresten din og vennskapet. Men så må du spørre deg selv om det er verdt det, eller ikke?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå