Giddion Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle lage en spørreundersøkelse for å finne ut åssen folk det er her på forumet, men jeg kjenner bare til min lille boble i programmerings verdenen så jeg tenkte jeg skulle ta imot tips fra folket før jeg legger ut undersøkelsen. Jeg tenkte å gi dere en uke, men det kan varierer etter responsen. På forhånd takk for hjelpen. Her er undersøkelsen slik den ser ut nå: !VIL BLI ENDRET UNDERVEIS! (Velg en)Hvor kompetent anser du deg selv å være i ditt primære språk? Språk?... Tenker du på norsk eller?NewbeKan det grunnleggende.GjennomsnittligOver gjennomsnittetEkspertGuru(Velg en)Hvilke språk bruker du mest? ASP.NET / ASPC#C/C++Delphi/Pascal/KylixJavaPerlPythonRubyVisual Basic/QbasicCobolAnnet(Velg en)Hvilke platform jobber du primært på? WindowsGNU/Linux, FreeBSD, UnixMacAnnet(Velg en)Hvilke platform jobber du primært mot? WindowsGNU/Linux, FreeBSD, UnixMacplatform uavhengig (web, java++)Annet(Velg flere)Hvilke sammenhenger programmere du? JobbHobbyStudier/fag på skolen(Velg en)Er du generelt fornøyd med kompetansen på programmerings forumet? JaNei(Velg en)Er det en generelt grei holdning på programmerings forumet? JaNei(Velg en)Hvor gammel er du? 0-1617-2425-3535-6060+(Velg en)Hvor mange år har du programmert? 01-45-1011-2021-4041+ (Velg en)Hva er din primære editor / IDE Visual studioEclipseCODE::BLOCKSK-developBruker ikke IDEAndre Endret 13. juli 2009 av Giddion Lenke til kommentar
Largie Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Kanskje bytte rekkefølgen så den med "Hvor kompetent anser du deg selv å være i ditt primære språk?" på toppen, så folk som ikke skjønner bæret ikke svarer på undersøkelsen Hva med: "Hva er din primære editor / IDE?" og "Hva er din primære compiler?" Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 Kanskje bytte rekkefølgen så den med "Hvor kompetent anser du deg selv å være i ditt primære språk?" på toppen, så folk som ikke skjønner bæret ikke svarer på undersøkelsen Endret.. Hva med: "Hva er din primære editor / IDE?" og "Hva er din primære compiler?" Det er jo slik at ikke alle språk trenger en kompilator (f. eks. php) så jeg syntes ikke det passer inn, men hvis noen har en (ikke så lang) liste med vanlige ider så legger jeg den gjerne ut. Her er de jeg kommer på: Visual studio Eclipse CODE::BLOCKS K-develop Bruker ikke IDE Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 "Andre" må også være en valgmulighet på IDE. Gjerne to valgmuligheter, en for "andre" og en for "bruker ikke". Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 "Andre" må også være en valgmulighet på IDE. Gjerne to valgmuligheter, en for "andre" og en for "bruker ikke". Da har jeg lagt til editor / IDE.. med valget andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå