Gå til innhold

Programvare for rangering etter spesifikt mål/tall med undergrupper etc.

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Er igang med et projekt hvor et rangeringssystem er helt nødvendig. Vil ikke røpe for mye enda, men rangeringen skal kun ta høyde for en ting : GHz eller MHz, vil selv vurdere hvem som egner seg best når den tid kommer. Dermed må rangeringsprogrammet takle desimaltall.

Høyeste verdier skal på toppen. MÅ ha mulighet for å kunne sortere etter undergrupper, og gjerne at systemet gjør dette automatisk ved å gjenkjenne navn. Det er ikke hva som helst som kommer i denne rangeringen, alle navnene er kjente for alt og alle så gjenkjenning vil være mulig. Evt. at jeg selv lager en liste som brukern kan velge og deretter sette tallverdien programmet skal sortere etter.

Gjerne (les absolutt aller helst!!!) funksjon for minste og høyeste "tallverdi".

Helst system der man må være bruker for å legge inn "kandidat" i denne listen, og helst slik at jeg kan sende ut masseepost.

Eksempel på hvordan ting skal se ut:

Eksempel QZ65             |            3,65

Da skal sorteringen skje etter "3,65".

Videre vil jeg at hvis man trykker på "Eksempel QZ65" så kommer man inn på en side der brukern som har lastet det opp kan legge inn en beskrivelse.

Ble det for mye?

Først og fremst et rangeringsprogram, kan evt. prøve å modde det.

Alle hjelpende innlegg settes pris på. På forhånd takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...