Gå til innhold

problemer med eksternt utstyr i vista

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte nylig et kabinett for mine gamle 3,5" hdd- slik at jeg kan hente over filene til laptopen min med vista orginalt installert. Problemet er at driverne som fulgte med cden er basert på win98?? og stasjonen virker ikke som den skal. Hvis jeg i det heletatt får dobbeltklikket på ikonet (ikke alltid det er tilstede, selvom den er koblet til) får jeg opp en melding om feil på "u/i porten fungerer ikke som den skal". Jeg kobler denne til via usb.

Når jeg kobler til, og skal starte programmet som skal programere logitech harmony one fjernkontrollen min, får jeg opp feilen

"Fjernkontrollprogramvaren kan ikke startes. Installer programvaren på nytt eller ta kontakt med kundeservice.

InvocationTargetExeption

null"

Når jeg skal bruke VirtualDJ sammen med numarkCUE ("turntable") får jeg ikke liv i numarken. Denne virket på gamle pcen med xp.

Hva skjer? Det er mildt sagt temmelig irriterende at ting ikke er kompatible med hverandre. Jeg vurderer nesten å kjøpe en brukt laptop med xp slik at disse tingene kan fungere. Er det virkelig eneste løsningen? Evt kan noen i bergensområdet/sotra ta på seg oppgaven om å bytte operativsystem for meg hvis det er løsningen?

Jeg kan nåes på 41677355- Det er lovlig å motta inntil 1000kr pr år fra hver arbeidsgiver uten å opplyse om dette til kemneren, så noen kronasjer kan du få..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...